snupie Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har verken ømme bryster eller noen andre symptomer annet enn at jeg er oppblåst i magen. Det har jeg vært fra første dag og er nå i slutten av uke 7. Begynner å lure på om det er noe galt. Er det flere som ikke har symptomer på at dere er gravide?
snuppedulla Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei du ! jeg har heller ingen symptomer, føler meg litt oppblåst jeg og så og det er det! Føler at jeg har lagt på meg men det er nok pga jeg er oppblåst! ellers ingenting! jeg er 5+3 idag:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er temmelig symptomløs. Og det bekymrer meg mer enn gleder meg...vurderer faktisk å bestille en tidlig ultralyd bare for å sjekke at det er liv der. Er 10+1. Skulle ønske at jeg klarte å nyte at jeg ikke spyr osv, for jeg er jo egentlig superheldig
miobell Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hei! jeg har bare små symptomer som kommer og går. Er 8+1. Men har vært på tidlig ul og der fant hun et lite hjerte som banket ivrig, så alt er bare bra her. Altså : Det er ikke alle som får så ekstreme symptomer. vi som ikke får det er som regel bare innmari heldige :-)
allegodetingertre Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Heller ingen symptomer. Ul torsdag (tidlig ul).
Heldige meg Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Er tidlig i svangerskapet, men ikke noen særlig symptomer.. Har fått litt "brennende" brystvorter ellers ikke noe! Tror vi bare skal nyte det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå