Gå til innhold

Januardamer ( 2008 ) fra BIM her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jenta mi 24 Januar .. Skulle egentlig kommet 8 januar , men hun hadde så god tid ;-)

Flere Januar - Mammaer her , fra Barn i Magen?

Artig å "treffes" igjen, siden man leste om hverandres historier osv :-)

Marit&Synnøve :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg hadde termin 29.jan men min hadde også god tid, så han ble født 7. jan.

Skrevet

Hei hei! Jeg er her jeg og. Var egentlig ei februar-dame jeg vel.. Men jenta kom 21.januar. Hei og vinke. :)

Skrevet

Jeg er også januardame!! 6.januar ble vår store dag:)

Skrevet

Hei!

Jeg er her. Fikk tulla mi 17. januar.

Skrevet

Hei Hei;-)

Jeg skulle ha 15 januar men så bestemte hun seg for å komme før, næremere bestemt 14 desember;-)

Må si det er godt å være "ikke gravid" igjen da;-) Nå er det kampen om kiloene, har vært så lite flink men skal skjerpe meg nå.

Den lille prinsessen er iallefall helt herlig og her nytes livet som bare det!

Skrevet

Hei hei...

Jeg fikk gutten min 24. januar. Hadde termin 29. januar.

Skrevet

Hei! Jeg hadde termin 14.januar. 5.januar fikk jeg en nydelig prins :) Artig at det er flere her fra januar da :) Håper det går bra med dere alle sammen :)

Skrevet

Hei, hei:o)

Jeg fikk Emil 23.januar.

Skrevet

Så koselig at vi er noen iallefall :)

Hvordan er det å være mamma da?

Synnøve er første jenta mi!

Vi begynner finne litt rutine på ting , å er blitt litt trygge på hverandre.

Rett og seltt litt tøffe :)

Har litt lite melk om kveldene , så vi har begynt med erstatning på kvelden. Helsesøstra liker det jo selvsagt ikke , men har fått et roligere barn , å jeg blir roligere. Puppene er jo tomme på kvelden!! Så pupper vi først , for å få produksjonen i gang , å så får hun litt erstatning :)

Da er hun så fornøyd.

Hun gråt jo konstant hver kveld de første 12 dagene.

Så da tok jeg et valg ;)

Ellers så sover hun fra 23 på kvelden , til kl 06 , så er det mat , så sover hun videre til 11 på morgenen. *såååå glad for det *

Skrevet

Jenta vår kom til verden 5 dager før termin den 8. januar. Det gikk fort og greit.. :o)

Vi sliter litt med å få henne til å sovne siden hun fort blir overtrøtt. Hun vil gjerne sutte på puppen, men blir rasende siden hun ikke er sulten og det kommer melk allikevel. Jobber med å få henne til å ta smokken, men det sitter ikke helt ennå.. ;o)

Ellers liker hun som alle andre babyer å være nær oss og vil helst bli bært rundt. Jeg har derfor kjøpt en Mei Tai som jeg bærer henne i, helt genialt! Brukte den på kjøpesenter igår og det var helt suverent. Veldig greit hjemme også så man får gjort litt husarbeid og lekt med storebroren på 2,5 år.

Ellers føler jeg nå at vår familie er komplett.. :o)

Skrevet

Så koselig å se noen Januar-damer her da:)

Jeg fødte gutten min Adrian den 31 Januar. Hadde termin den 16 Januar. Ble satt i gang 14 dager over termin, og han kom 15 dager over. Grei fødsel. Tok 4 timer. Veldig intenst men....!!

Har fått en skikkelig puppe-gutt vi og. Vil helst ha puppen for å sovne. Og kunne tenkt seg å spise hele tiden tror jeg. Men bruker å holde med hver 3 time. Jobber med å sove litt på natten nå da. Men han er kun 1,5 uke gammel, så ingen stress enda nei. Har også litt lite melk på kvelden her. Men har gått greit frem til nå. Bare legger han til litt oftere.

Skrevet

Termin 31 januar. Fødte gutten min 5 februar.

Han er stor, nydelig og mørk. Rolig og trygg. Nå har endelig min familie fått oss hjem etter 4 dager på barsel. Måtte ha en siste dag for litt ammehjelp. Storesøster er stolt og snill. Samboeren er ordentlig pappa og husfar nå.

Jeg kan ikke støvsuge, bære tungt på 6 uker pga født stor baby på 4966 gram, 54 lang og 38 rundt hodet. Kjenner meg faktisk mer redusert kroppslig enn sist etter keisersnittet, men hver dag gir bedre form.

Skrevet

jeg er her;o) Fikk lille Mia 23 januar- tre dager over termin. En kjapp fødsel, veldig ulik mine to første. Herlig å være ferdig med den delen, nå holder vi på å finne rutinen på hjemmebane. Mia er litt urolig på kvelden-men sover godt og er en fin fin jente;-)

Skrevet

Ja, her skal det også ligges på puppen hele tiden. Sutte og smaske , og kose seg. Så uvanen ligger vel der, siden hun KUN skal kose seg der, å glemmer av å spise. For hun sovner;-)

Så da tømmer hun ikke puppen , å spiser alt for små måltider, så hun blir aldri skikkelig mett.

Å når hungeren når henne på kvelden , å puppen nesten tom, da er helvetteløs i heimen.

Ellers så er hun idag 17 dager , å smiler (!) ser tydelig forskjell på rykningene i ansiktet , og mageknip , å smil . Hun smiler når vi plystrer til henne... Så har hun festet blikket skikkelig , å titter på mamma med verdens største og vakkreste øyne! Så holder hun hodet lenge :)

Såååååå er hun turbo på stellebordet.

Så hun er tidlig ute med det meste.

Men jeg er så glad hun sover om natten ... Men skal være forsiktig å skryte for mye av natt sovingen , for da skal du se hun plutselig holder rabalder med noen skikkelige våkenetter.... hahaha:)

Hun er såååå perfekt den lille frøkena mi:)

Skrevet

fikk jenta mi Hannah den 13 januar.hun er utrolig snill og grei.har sovet natta gjennom siden vi kom hjem.sliter også litt med melka her som andre gjør.har hatt for lite om kvelden men også lite næring i den.ellers nyter vi livet og er blitt en familie på 4.lurer påom vi blir 5 noen gang hehe

Skrevet

Fikk en jente 24. januar, på termin! Hun er for det meste snill og grei, men har slitt litt med mageknipe. Ellers hadde jeg en rask fødsel, 3 1/2 time totalt. Har en datter fra før på 2 1/2 år og må innrømme at det blir jo kjekkere og kjekkere desto større de blir. Mye jobb med disse små;-)

Skrevet

Jeg fikk min lille nydelige Rebekka 19 Januar, 2 dager før termin!

Hun er bare aldeles vakker, masse mørkt hår og er enormt oppvakt og våken i blikket, holder øye med oss hvor enn vi går, og holder blikkkontakt lenge!

Hun holder også hodet sitt lenge alene!

Har begynt å sove på nettene også, i begynnelsen var hun våken på nettene å sov som ei prinsesse på dagen.. men vi begynte å vekke henne på dagen og etter det er hun våken i mange timer på dagtid og sover bra om nettene! Jeg våkner 2-3 ganger i løpet av natta av at hun ligger å prater med seg selv og vil ha mat!

Fantastisk å endelig være mamma!!!

Skrevet

jepp, jeg fikk jenta mi to dager før termin den 14 januar:-)

Skrevet

jeg hadde termin 24 januar, men min lot vente på seg til 03. februar! men føler likevel jeg hører til januarklubben:) hehe

Skrevet

Lille Sunniva kom 25. januar. ;o) Termin 10.2, så har hatt 16 bonusdager vi nå! Men du verden hvor kjekt det er med en liten baby igjen!

Skrevet

Hei

Malin ble født på termin 7 januar. Har allerede blitt 5 uker.... tida flyr av gårde.

begynner å få litt rutiner i hverdagen, og det er utrolig deilig!

Skrevet

Vi kunne jo opprettet en klubbside. Noen som vet hvordan vi gjør det?

Skrevet

Emil kom to dager over termin, altså 19. januar. Han er veldig snill og gråter stort sett bare hvis han er sulten eller at det kniper i magen. Han har også begynt å sove gjennom natten 23-06 ca. men vi vet jo som Marit82 sier aldri. plutselig får vi vel noen våkenetter igjen..hehe.. igår var han veldig våken så jeg var redd han aldri skulle sovne. Han er en veldig sterk gutt. sterk i nakken og vil helst stå helt oppreist. Fester blikket og smiler masse bortsett fra de mageknipsmilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...