Clemencia Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Føler egentlig at d var litt trist med morsdag idag.. Jeg gleder meg selvsagt på vegne av de som er så heldige at de er blitt/skal bli mamma. Men jeg føler likevel at d er så trist at jeg ikke har blitt mamma, eller er gravid enda... Jeg har jo ikke prøvd lenge, og har jo hatt god tålmodighet egentlig, men når jeg våkna idag, så ble d på en måte "slengt i tryne", for å si d på den stygge måten, at jeg ikke er mamma. Føler meg rett og slett litt slem som har sånne tanker.. Noen andre som har d sånn? Uansett så må jeg bare benytte anledningen til å gratulere alle dere som er gravide og/eller som har barn med morsdagen, og at dere virkelig innser hvor heldige dere faktisk er! :-) Nyt dagen.
lillalo Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 kjenner meg igjen gitt. vært litt ekstra trist i dag. Alt jeg ønsker er å bli mor. Er det virkelig så stort ønske. Hatt en tomhetsfølelse i hele dag. hvis ting hadde godt annerledes skulle jeg også vært over 3 måneder på vei til drømmen. jeg vil så gjerne. I dag tenkte jeg faktisk at så heldig mamma er som har fått tre barn. Noe jeg aldri har tenkt før. Har en fantastisk mor. Noe å leve opp til. Det blir nok min tur etterhvert. Til alle som lengter. Stå på. En dag.................
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Huff ja Det verste for meg har egentlig vært å tenke på at jeg skulle ha blitt mamma i dag... Termindatoen min altså.. Men istedet måtte kjæresten og jeg på minnelunden. Trist og vond dag :( Hadde håpet så veldig at jeg skulle ha en spire innen termindatoen, men sånn gikk det ikke. Jaja, sikkert mange som har det verre enn oss, men dagen i dag hadde jeg fint klart meg uten!
Clemencia Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Uff da, Nonnings.. :-( Jeg har tenkt mye på d, om hvordan d føles ut for dere som faktisk skulle ha vært mamma nå.. Forstår deg veldig godt, selv om jeg ikke kan sette meg inn i situasjonen. Håper dagen går fort over, og at du fikk en fin stund på minnelunden sammen med kjæresten din. Men bare vent, vi skal nok snart over til 1. tri vi også :-) Stor bamseklem fra meg
Clemencia Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt, lillalo. Tenker på alle mødre rundt meg, og hvor heldige de er! Desverre går d ikke alltid som vi vil.. Vi får bare krysse fingrene om at d går så mye bedre neste gang :-) Klem frå meg
Lemonia Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Nei, jeg vil ikke si jeg synes det er trist, selv om jeg tenker litt på at jeg skulle vært 26 uker på vei akkurat nå. Jeg har på en måte bestemt meg for at hvis jeg skal gå rundt og sørge over ting som ikke ble og være lei meg for alt mulig rart så vil jeg ikke ha et godt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå