Gå til innhold

MP3 spiller, skal skaffe meg en, tips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en Creative Zen Micro 30 gb til nå, men den takket desverre for laget nå nylig. Stor sorg! Jeg er jo så avhengig av den, særlig nå som jeg skal være i ro, og er sykmeldt.

Jeg tenkte først at jeg skulle skaffe meg en ny likedan, men så er jeg ikke så sikker lenger. Den må iallefall ligge på samme størrelse som den jeg har hatt før. Tenker litt i Ipodbaner, og da på den Touch på 32 gb, den virker jo som å være et utmerket leketøy for forvokste jentunger som jeg er:)

Mitt bruk har vært at jeg hører på musikken med hodetelefoner, kobler den til stereoen eller har den på i bilen med slik fmsender. Jeg er rett og slett avhengig! Har bilder og video også innpå, jeg er veldig rar.

Håper noen flere i sandkassa kan dele sine erfaringer med meg og gi meg et tips før jeg bestiller meg en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig for Ipod! de er blitt så lekre også nå:) Tynne og lette å ha med seg og veldig lette å håndtere, men nå må det jo sies at jeg har en mac maksin og da slik at ipod for meg er bare helt glimrende:D Men har jo hørt masse fint om Creative sine og da.. men de funker ikke på min maskin slik at jeg kan ikke si noe om de.. men er iallefall veldig fornøyd med Ipoden:D Må og innrømme at jeg bruker mobilen min masse og da... den har jeg kjøpt 1GB minnekort til og lagt inn masse musikk på, det funker og fint;)

Godt det er andre og som er avhengig av slike små eletriske dibbedutter;)

Skrevet

Så artig da, likesinnede!! Jeg også har telefon med 1 gb minne, og der har jeg nok lagt inn på litt av vært. Jeg er verre en ungene altså:)

Jeg var nettopp inn på sidene til Apple Ipod og der hadde de en demostrasjonsfilm av Ipod Touch og jeg er solgt! Det der er hva jeg kaller et leketøy! Tror nok at det blir den jeg.

Må tenke litt til bare:)

Skrevet

jeg har en zen ceative med 4Gig... stor nok til mitt bruk... du kan jo ha bilder, film og alt mulig på den.... billigere enn iPod er den også.... :)

i følge tester på nett får du mer for pengene med en ZEN enn iPod...

jeg er ihvertfall kjempefornøyd med min!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...