Venezia 1 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Det er så mange merer å velge i, og så er det spørsmål om manuell elelr automatisk. Hva er best?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Er du gravid eller har fått barn og vet at du trenger den mye? Vi kjøpte pumpe, men brukte bare til de gangene jeg skulle ut eller ha barnevakt. Da holdt med en manuell en. Aven hadde vi da.
Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Var fornøyd med Avent, manuell. Prøvde en annen som var elektrisk, og fytterakker'n, den bråkte fælt OG holdt på å rive av meg brystvorten :-/ Fikk en god og kjapp teknikk med den manuelle :-)
Venezia 1 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Er gravid og hadde veldig mye melk sist. Hvis man vil gi melk til morsmelksentralen får man kanksje låne pumpe der?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Vet ikke om du får låne. Kanskje du kan ringe og høre? Dumt å bruke tusen kroner på en pumpe om du ikke trenger:)
Morcheeba Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Har Medela swing. Fornøyd med den. Er morsmelkdonor og da får en låne pumpe fra morsmelkbanken, men jeg har min egen pumpe. Hvis du synes det fungerer som melkegiver så kan du jo låne, og bare kjøpe hvis du synes det er slitsomt å være melkegiver:)
peonererfine Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Anbefaler Ameda elektrisk. Den lille versjonen av den de ofte har på sykehusene eller helsestasjonen. Betalte 1600,. ca., men det var den verdt...pumpa til hvert måltid i 4 mnd. Da må en ha en skikkelig pumpe...
Krøvvel Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjøpte Avent sin manuelle nå nettopp. Men pumper bare når jeg skal ut etc. Tror ikke jeg hadde giddet hvis jeg skulle bare pumpe og ikke amme nei, det hadde gått for sakte. Men den er fin til litt iblant-bruk.
¤ my precious ¤ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har både Avent og Medela, begge elektriske. Medela er definitivt best, etter min mening :-))
Venezia 1 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2008 Husker du hvem som forhandler Medela pumpen?
Morcheeba Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 De fleste bandagist-forretningene, Medi-Nor for eksempel... Vet ikke om de har butikk i Oslo..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 jeg var ikke fornøyd med avent manuell brystpumpe i det hele tatt.. hadde brystbetennelse 2 ganger og den hjalp ingenting ;-D dessuten synes jeg at den ikke var noe særlig effektiv når det gjaldt å få ut noe melk heller, men derimot kan jeg på det varmeste anbefale medela el-pumpe :-) den kan leies hos babyshop bl.a.. Den er kjempeeffektiv og hjalp meg sååå mye gjennom amme-perioden :-)) Eneste minuset er at den er dyr å leie, men det er verdt pengene etter min mening :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå