Gå til innhold

10 uker på vei og symptomfri. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er tåpelig nå, burde sikkert holdt kjeft, men det spørres jo om så mye annet rart her inne at jeg prøver meg *hehe*

Frem til ca 6 uker kjente jeg mensmurringer og små knip i magen. Pluss ømme pupper.

Etter dette har det bare vært ømme pupper og hodepine. Jeg er av dem som blir nervøs av å ikke ha symptomer. Dumme meg. Blir redd for MA.

Er det noen som kan fortelle meg at dere ikke kjente noe men alt var bra? Hvor vanlig/uvanlig er MA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg. Ble veldig stresset for jeg tenkte jo på MA hele tiden. Hadde ømme bryster og var litt trøtt i starten og så i uke 7 forsvant alt. Alt var imidlertid bra hos meg, jeg tok en tidlig UL i uke 11 siden jeg var så stresset. Så i uke 12 fortalte vi det til besteforeldrene og da kom det frem at mamma og tante hadde hatt det helt likt som meg i sine tilsammen 6 svangerskap, så det var nok arvelig å ikke ha noen symptomer. Ble mer avslappet da og klarte og nyte hvert øyeblikk litt mer :) Er veldig mange som har det slik, men de hører man jo ikke så mye om. Prøv å gled deg over at du ikke er kvalm osv :) Lettere sagt enn gjort kanskje, men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...