Gå til innhold

RS-virus...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2,5 mnd som de tror har RS-virus.. Noen som har hatt så små med RS-virus? har de blitt friske igjen uten å måtte innlegges på sykehus? Hvor lang tid tok det for de ble friske igjen? Ekkelt når de er så små og blir syke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min hadde rs virus når han var 6-7 mnd korigert (altså mye større en din) da nevnte legen at en sjelden gang ble barn lagt inn på sykehus.... dette skjedde kke min gutt da:)

men for bare noen uker siden ble sønnen til en bekjent lagt inn på sykehus med rs virus, og han er over 1 år. så man kan aldri vite!

bare vær oppmerksom på at han får nok veske og næring, hvist du er bekymret må du jo bare ta kontakt med lege!

Skrevet

Sønnen min hadde det når han var 7 mnd.

Han ble innlagt og lå der i 5 dager.

Grunnen til at han ble innlagt var at han måtte ha tilført oksygen, var så tett i brystet. Uff husker han var helt fjern og grå/hvit i ansiktet. (var på legevakta 3 ganger i løpet av 5 dager før de skjønte alvoret.)

Etter det måtte han bruke astmamedisiner ett par år.

De fleste har rs-viruset og merker bare at de litt forkjøla, noen få blir skikkelig tette og må ha hjelp til å puste.

Skrevet

Min var 3mnd da ho fikk RS viruset og var ganske tett i nesen og brystet, hadde høy feber og spiste litte.

Ho var slik i 2 uker men den 1 uka trodde vi det bare var vanlig forskjørelse og vi fikk noe medesiner som hjalp litt og ho begynte å spise litt mer og mer for hver dag.

3 uker etter var ho seg selv igjen.

Vi slapp å reise til sykehuset men fikk en lapp fra legen om hvor vi kunne reise direkte inn dersom ho ble verre.

For ho spiste så lite og jeg ammet henne og ho fikk grøt 2 ganger ofr dagen ikke mye men litt siden ho hadde så lav fødselsvekt.

Men det gikk kjempe bra trist når de små blir så syke.

Lykke til og God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...