ZamZam Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Farsdag skal feires opp og ned i mente, mens morsdag skal ikke feires fordi det vi ikke bor i Norge. Morsdag til landet vi bor i er midt i en skoleferie så da er det ikke engang et koslig kort ifra barnehagen som følger skoleåret som regel er vi i på ferie i Norge og da skal vi jo ikke feire morsdagen til et annet land. (han sier dette mens han humrer å ler så fornøyd med å komme seg unna) I dag hadde jeg faktisk planlagt å gå ut med en vennine, men da jeg ringte henne sa hun at hun hadde helt glemt å snakke med mannen sin om det så det ble nok ikke mulig. Eneste grunnen til at jeg skulle ut var jo for at hun på død og liv ville det, hadde jeg visst dette så hadde jeg 1 ikke gledet meg til å komme meg unna litt og 2 sagt ja til en annen invitasjon. Mannen min hadde egentlig bare en vanlig arbeidsdag, men siden sjefen hans har et markeringsbehov og han viste om dette andre måltidet ( er organisert av konene til jobben til mennene våre) har han sagt at han må jobbe ut over kvelden og natten. Det samme skjedde forrige måltid, da måtte jeg avlyse pga at jeg ikke hadde barnevakt. ( fikk vite det dagen før og måtte takke nei, noe som gjør at jeg ble dårlig sett av de fleste andre altså ikke blir invitert mer ved senere anledning... ) Tenkte jeg skulle ta med meg barna på tur for å handle nye sko til meg og sønnen, men neida pappa har tatt med seg alt som er av penger i huset og dra med seg to barn ut av bilen trakse rundt for så å ta ut penger, mens de løper rundt uten å engang late som om de hører etter ved siden av et skikkelig texsas gatekryss gjør jeg ikke.. Hadde jeg visst dette kunne jeg jo har ordnet alt i tidligere i dag og lagt andre planer i kveld.. Jeg vet vi ikke skal syte her inne for andre folk har alvorlige sykdommer og dør rett som det er og man skal tenke på dem og ikke på sine egene banale småproblemmer, men jeg ble faktisk skuffet over mannen og vennina mi. Mannen min har som vanlig ikke gjort noe til morsdag og nå skal han jo jobbe til i morgen , tar med alt som er av penger, jeg har sett han to ganger og har enda ikke sagt gratulerer en gang. Vennina mi kunne jo bare ha sagt at hun ikke ville ut i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå