Gå til innhold

Gratulerer med morsdagen jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte bare jeg ville si det jeg!

Her har det rett og slett ikke vært storslagen feiring, for vi har holdt på for å gjøre ferdig til den vel omtalte visningen.... nå har den vært!

Men dritgreigutten sang "hurra for deg" til meg, og det var en koselig start på dagen! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk i lige måte:-)

Hvordan gikk det på visning da - fortell fortell!!!!

Koselig med bursdagssang:-)

Skrevet

det gikk fint det var mange innom, og ca. halvarten skrev seg på interresentlista, så megleren gleder seg til i morgen sa han :-))) og da gjør jo vi det også :-)))))

vi var stort sett ikke her under visningen, men jeg fikk med meg litt skryt likevel, fra to damer som gjerne ville bo her... de må gjerne sloss litt ;-)))

Skrevet

Så stilig!!!!

Da er det bare å brette opp tellearmene imorgen og satse på at de byr over hverandre:-D

Det blir dritspennende!!!!!

Husker da jeg var i budrunden på denne leiligheten! Trodde jeg skulle besvime til slutt. Var på jobb og siste budet mitt ga jeg 5 minutters frist på!!!!! For å psyke ut motstanderen. Vi startet kl 8.30 på morgenen, og budet gikk opp et par hundre tusen i løpet av 3 timer............fy fader det er spennende. Når jeg fikk tilslaget sto jeg på knærne på kontoret og skalv:-)))

Imorgen blir en spennende dag!!! Er det mange interesserte går det fort også:-)

TVI TVI og LYKKE TIL:-) Skal krysse alt jeg har for dere i morgen!!!!

Skrevet

jippi!!! Vi krysser i vei vi også, og håper egentlig at et blir i morgen ganske fort!

Skrevet

Imorgen kveld kan det jammen være solgt!!!! Tenk på det du!!!!

Skrevet

Gratulerer sjøl!! Krysser fingrene for at det blir raskt salg og HØY pris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...