dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 tenkte bare jeg ville si det jeg! Her har det rett og slett ikke vært storslagen feiring, for vi har holdt på for å gjøre ferdig til den vel omtalte visningen.... nå har den vært! Men dritgreigutten sang "hurra for deg" til meg, og det var en koselig start på dagen! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Takk i lige måte:-) Hvordan gikk det på visning da - fortell fortell!!!! Koselig med bursdagssang:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 det gikk fint det var mange innom, og ca. halvarten skrev seg på interresentlista, så megleren gleder seg til i morgen sa han :-))) og da gjør jo vi det også :-))))) vi var stort sett ikke her under visningen, men jeg fikk med meg litt skryt likevel, fra to damer som gjerne ville bo her... de må gjerne sloss litt ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Så stilig!!!! Da er det bare å brette opp tellearmene imorgen og satse på at de byr over hverandre:-D Det blir dritspennende!!!!! Husker da jeg var i budrunden på denne leiligheten! Trodde jeg skulle besvime til slutt. Var på jobb og siste budet mitt ga jeg 5 minutters frist på!!!!! For å psyke ut motstanderen. Vi startet kl 8.30 på morgenen, og budet gikk opp et par hundre tusen i løpet av 3 timer............fy fader det er spennende. Når jeg fikk tilslaget sto jeg på knærne på kontoret og skalv:-))) Imorgen blir en spennende dag!!! Er det mange interesserte går det fort også:-) TVI TVI og LYKKE TIL:-) Skal krysse alt jeg har for dere i morgen!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 jippi!!! Vi krysser i vei vi også, og håper egentlig at et blir i morgen ganske fort!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Imorgen kveld kan det jammen være solgt!!!! Tenk på det du!!!!
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer sjøl!! Krysser fingrene for at det blir raskt salg og HØY pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå