storebror og junibaby=) Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 I dag når jeg stod opp så begynte d å renne fra nesa mi. Var helt brunt. Nesten sånn hostesaft brunt,litt lysere.rant som om jeg blødde neseblod.Helt tynt da. Vært forkjøla,noe som løsna kanskje? Og når jeg hopper så gjør det vondt i tennene.Er det tett i bihulene kanske?
OsloMor Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Urk, det var nok verk fra bihulene dine, bra det kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå