Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 i går hadde vi sex og jeg fikk orgasme, men etter at vi var feridg så ble magen kjempe hard nederst, gjorde ikke vondt, men den var helt hard og plutselig så slapp det taket, men kom igjen etter noen minutter...føltes som om det var noe som skulle ut av magen..hehe..er i uke 24+2 og er førstegangsfødende så veit ikke helt hva som er hva..hehe..kan dette ha vært kynnere?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 jeg er 20+5 og har det ofte på samme måten. Tror d er kynnere..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Det høres ut som kynnere ja... Kan ofte forekomme etter sex visst nok...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 hi her....ok, takk for svar...har aldri hatt det før, så måtte bare spørre..hehe
Dojamor Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Dette er nok kynnere ja:-) Jeg har det akkurat på samme måten, og hadde det slik i forrige svangerskap også. Det er helt naturlig med kynnere, spesielt etter sex og når du er i mye aktivitet. Noen merker det mer enn andre, og noen får det veldig tidlig i svangerskapet. Det kan være veldig ubehagelig, og hvis de blir veldig sterke eller regelmessige bør du legge deg ned og slappe av. Da går de som regel raskt over. Men det er som sagt helt vanlig og en fornuftig trening for livmora...men man bør følge litt med dem, så de ikke går over til å sette noe igang:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå