ragnhild83 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Vi er jo mødre til den lille spiren vår! Håper formen er bra, og at det går bra med dere! Selv er jeg 10+6, og i kjempe form. Noe trøtt, veldig sulten, og x antall ekstra tisserunder, men det hører med! :op ...Tiden går fort, men samtidig så sakte! Gleder meg til å få ordentlig kul på magen, og å kjenne at det sparker inni der! På fredagen var jeg og min kjære til legen, fikk høre hjertelyden til den lille! Det er noe av det største jeg har opplevd! Godt å vite at det er liv inni der :) Jeg gleder meg sånn! Lykke til videre mødre!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 I like måte Gleder meg også til tdien fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå