Gå til innhold

gratulerer med morsdagen damer! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo mødre til den lille spiren vår! :)

Håper formen er bra, og at det går bra med dere!

Selv er jeg 10+6, og i kjempe form. Noe trøtt, veldig sulten, og x antall ekstra tisserunder, men det hører med! :op

...Tiden går fort, men samtidig så sakte! Gleder meg til å få ordentlig kul på magen, og å kjenne at det sparker inni der!

På fredagen var jeg og min kjære til legen, fikk høre hjertelyden til den lille! Det er noe av det største jeg har opplevd! Godt å vite at det er liv inni der :) :)

 

Jeg gleder meg sånn!

 

Lykke til videre mødre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I like måte :)

Gleder meg også til tdien fremover :D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...