Lurvehette Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Og hvordan har du blitt markert som mamma selv? Laget pai med vaniljekrem og selvplukka bringebær til mamma jeg. Og så skal barna få gi henne en nydelig potterose:) Selv har jeg fått sove leeeenge idag, og fått en nydelig bukett røde tullipaner av barn og mann:) Ha en fin morsdag. Nå skal vi spise kjøttpudding, før vi drar til mamma/besta:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hun får et smykke, med øredobber, blomser og kake av oss:) Håper hun blir glad, fortjener det iallefall:)
Chaiemae Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Mamma bor på en annen kant av landet så jeg har bestilt blomster til henne. Er dessverre ikke mamma selv.
Dozer Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vært hos mamman min med kake også fikk hun en genser hun ønsket seg av meg og søsknene mine. Selv har jeg fått kake og englebarn smykke av jenta mi (i regi av pappa)
Axus' girlfriend Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Bor i en by 3timer unna hjembyen, men fikk pappan min til å handle blomster fra meg, i tillegg til at vi har snakkes med hverandre på telefonen:) Har ikke barn selv enda, noen uker igjen, men samboeren la hode sitt ned på magen min i dag og ba den lille om å sparke for å gratulerer mamma med dagen..og jaggu, der ble det masse sparking. Fineste jeg har fått i "gave" noen gang:)
Niem og Patrick Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Inviterte på middag og eplekake, og gav henne et lerret med bilde av Patrick
SOMMERSMILET Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Moren min bor på andre siden av landet. Vi var der i forrige uke, så da kjøpte jeg gave¨n og gjemte den. Hun ble veldig overrasket når jeg ringte og sa at hu skulle gå og se oppe på ett skap. Og der lå det et smykke og et kort der det sto at hu er verdens best mor og at jeg er glad i henne. Har desverre ikke unge selv...ennå:-)
2SmåTroll Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 kjøpte kake og tullipaner til henne i går, og vi dro på overaskene kaffe besøk da. Måtte feire henne i går for vi var opptatt i dag. Og av sambo fikk jeg en potterose i en fin vase med hjerte oppi. forventer egentlig ikke helt det store på denne dagen. Da jeg aldri har v'ært noe flink til og markere verken morsdag eller farsdag selv. Synes egentlig dagene bare er noe tull..
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Mamma skal få noe fint løpet av uken..Bare jeg kommer meg ut...MEn vi tok morsdagen en dag tidligere, siden vi skulle i bursdagsselskap. Så mamma og svigermor fikk hver sin kake=o) Jeg er tydligvis ingen god mor siden jeg ikke en eneste ting...Så...Slå den a...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå