Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du innom og snoket i går elleR? Synes ikke jeg så deg noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg var der jeg, men jeg så deg ikke. jeg og småen, han satt i blå basson barnevogn og spiste bolle. så så du bolle strødd ut over gulvet var det sansynligvis han.

Skrevet

Ja var hun snille som sa at det er spøplebøtte på hjørnet.

(iallefall til ei som da kan ha vært deg som hadde guttepjokk med bolle utover hele gulvet...)

Knall oransje hettegenser?! (jeg asså!)

Skrevet

hahah.. så gøy. jeg sto og snakket med revisor folka. jeg husker deg :-) artig :-)

jeg trodde du var et annet sted og jeg må ha sett litt rart på hun jeg trodde var deg for hun kom etter vært bort og lurte på om jeg ville styre togtraffikken.. hehe

Skrevet

Hehe:)

Tenk da har vi truffet hverandre faktisk;)

*merkelig*

Og du var jo høy da, og fremdeles mye mindre enn jeg forestilte meg;)

Hvem var fyren?

Skrevet

fyrern er en i klassen min, vi er det man kaller kassekamerater tror jeg.. hehe. han er akkurat så rar at han er underholdene :-)

jeg vet ikke helt om jeg klarer og forstå at det er deg. du var veldig søt og veldig koselig. du vet, når noen prater så kan man føle at de er koslige. sånn prater du.

jeg liker fremdeles ikke at jeg har en feit personlighet. jeg vet ikke helt hva jeg skal legge i det.. hehee

Skrevet

Aha, han så morsom ut:) Men litt stille kanskje? (jeg legger INGEN umiddelabre kvaliteter til folk etter første øyekast, neidaaaa... *dunke seg selv i hodet*)

Koslige Tilla, hmmm, vel;)

Gamlesjefen min (jobbet med inkasso på telefon) sa jeg fikk ta alle de vanskelige sakene for jeg har en sånn "telefonsexstemme" som passer så bra til sånt!!!!! Thats me, telefonsexstemmedama;)

Vi trenger jo ikke si feit da, men fet kanskje?! *smiske smiske*

Skrevet

han plapperer i vei når han kommer på 2 mannshånd. han er en sånn person som i bunn og grunn er i mot alt. som foreksempel og drikke van fra plastflaske. det er helt horibelt i hans verden.

telefonsexstemmedame er ikke så dumt og være da. da utfyller du meg fint for jeg kunne ikke hatt noe tlf jobb. ingen kjønner hva jeg sier

du er ikke verdens beste til og smiske altså ;-)

Skrevet

Hehe, jeg prøvde da.

Men siden du ikke hører stemmen samtidig funka det ikke;)

Skrevet

heheh.. det er det som er problemet med nett. det er bare ordene som betyr noe. det er derfor folk her inne ser ut til og forstå meg bedre en på ordentlig ;-)

Skrevet

Hehe:)

Åssen går det forresten med særemnet?

Snart ferdig?

Og hva blir det til med Doppler?

Skrevet

jeg vet ikke helt hvordan det går. sakte går det i hvert fall. det kan jeg si med sikker het.

har personkrakteristikk og konklusjon igjen. skal ha prøve om det på tirsdag så jeg begyner og få en smule dårlig tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...