TOEB*Har født* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 I hver lite koselig innlegg og positiv innlegg leser jeg om en anonym som skal alltid være negativ og slenge med leppa! Skriver masse stygt og bare negative.. jeg kjønner det ikke. Er dagens sammfunn blitt slik at vi ikke kan glede oss på andres vegne og heller støtte og hjelpe hverandre? Jeg er så lei av all dritten den negative anonyme skriver. Jeg vet jo ikke om det er en person eller flere, men kan dere ikke heller lage egne linker/innlegg hvor dere kan slenge dritt hvor mye dere vil? Nå er jeg sikkert negativ selv, men er bare så lei av å gå inn på koselig innlegg og se at noen eller en annonym slenger med leppa til de andre.. den annonym knappen skulle vært slik at den som legger inn innlegget kan selv velge om personer som svarer skal kunne være anonyme.. Ha en vidunderlig dag og morsdag alle sammen!!!
Andrebolleiovnen Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Enig!! Jeg har begynt å ignorere sutrete anonym innlegg. Tror det er best, ikke å engasjere seg med de.
lillespiren2:) Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 hei Enig med deg. Jeg prøver å ignorere slike innlegg.. men er fullt og holdent enig med deg i det du skriver. føles som om noen ødelegger dette forumet. La folk få ha sine egne meninger og spørre om hva de vil uten at noen skal kalle dem for idioter eller komme med negative bemerkninger. Må være utrolig mange umodne folk her inne som kommer med så mye negative og usakelige utsagn... skal dere virkelig bli mødre?, spør nå jeg...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 VELDIG ENIG!!!!!! Prøver stort sett å ignorere, men ikke alltid jeg klarer det :-s Nå får vi nyte morsdagen og kose oss med de små vi har inne i magen vår! KLÆM
Chick Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hehe..typen min satt å kikka over skuldra mi da jeg var inne her for noen dager siden og sa:" Jøss, her var det mye hormoner ja!";) Nei, har man ikke noe fornuftig å bidra med, kan man jammen meg la vær å svare på innlegg her inne! Ha en fin morsdag,alle kommende mødre!
Lurvehette Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Tror nå at dette er ofte en og samme person.... Ser slik ut på skrivemåten, og ordforrådet.... Har det sikkert ikke godt med seg selv...
Venterbabyjuli10 Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Nei denne anonyme virker ikke helt fornøyd om dagen!!
Krusemynthe Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Sjekk hva hun skrev i en debatt som egentlig handler om det å ha med seg fler enn en "ledsager på fødestua"... "Ja hva med alle dere kjerringene her som faktisk har fødselsangst og søker om ks?? tøffe er dere. Skikkelig tøffe.. Velger mamma med på fødestua sammen samboer. Enn hysteriske kvinnfolk som søker om ks i hytt å pine!!!! Anonym " Saklig og vennlig!
snart mor til 3 Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 desverre,men ja..slik er det blitt.. det vil nok også alltid være slik med mindre de finner en eller annen supermetode på å blokkere ut alle som er her kun for å finne få fankernskap... men du kan jo hive deg med og gjør som mange av oss andre.. ignorer anonym! selv har jeg en teori om at anonym er en schizofren overhormonell søvnløs person som rett og slett sliter så mye i hverdagen at h*n ikke har noe annet å gjøre enn å slenge spydigheter her.. det er anonyms glede her i livet.. og hvem er vel vi til å ta bort gleden??nei,la han/henne leve videre i sin egen bobleverden hvor h*n er den eneste perfekte og den eneste som vet noe som helst... selv liker jeg å leve som det ikke-perfekte mennesket jeg er.. har verdens herligste mann som jeg er så heldig å være gift med..perfekt er han ikke,men det syntes jeg bare er positivt..hadde han vært perfekt hadde jeg ikke kunne vært gift med han..hadde aldri taklet det.. har verdens herligste sønn og..han er vel heller ikke perfekt da han av og til tisser på dokanten..men dette er noe jeg har forstått at menn aldri vil vokse fra... (har dere noen gang sett inn på et gutte-toalett??det har ikke jeg,men jeg har sett bilder..GRØSS) jeg elsker mine ikke-perfekte gutter over alt på denne jord! og snart får vi et ikke-perfekt barn til som med sine uperfektheter skal komme å gjøre denne halveis gale verdenen til et enda mer fantastisk sted å være med sin herlige personlighet og sitt nydelige smil...jeg gleder meg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 er du lei meg????sååå synd....jeg bare sier hva jeg mener...men alle må vel ha like meninger som deg???eller???er det det du vil??
Zikosu og William Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 nå var det vel ikke akkurat det at alle skal ha like meninger som HI hun mente,men at det kanskje hadde gått an å ytre sin mening uten å bli ekkel og usaklig.... den måten du skriver på over her anonym 23:32 10.02.2008 er et veldig godt eksempel på det som kan anses for å være en smule barnslig... er ikke noe i veien for at alle skal få ytret sine meninger her,men i noen tråder er det kanskje like greit å bare la være...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Denne anonyme personen er for meg underholdning. Det er jo lite seriøst det som blir slengt av dritt og folk fyrer løs tilbake. Skjønner jo godt at folk blir støtt, men det mest effektive er nok å overse det. Jeg må le litt jeg og leser et par ting høyt for mannen min som snart tror at alle gravide går rundt som tikkende bomber. Det er også takket være meg da. Haha:)
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 off jeg synes dette blir for dumt,men og ganske underholdene,det er jo litt morro å se hvor mange som blir irriterte av en så usaklig person som anonym..men vi må jo bare overse detså slutter anonym snart skal dere se,visst ingen svarer..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Holder meg stort sett på skravle.Greit å være en plass dere alle skriver med nick Da slipper man anonyme.... Er bare å overse anonyme,late som dem ikke fins!!Får dem ikke oppmerksomhet så slutter dem som regel å slenge med leppa... Det er jo synd at noen bare MÅ kommentere negativ bare for å gjøre det!!Blir så teit spørr du meg...
2 fine små Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Stoetter alt dere skriver, og morsomt aa se at det bare er en anonym paa denne traaden! En eneste... ;o7
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Takk for at du la ut denne tråden! Gav meg styrke til å svare "saklig" på anonyms innlegg i min tråd.. Fatter ikke hva slike mennesker gjør på bim... Greit nok at hormonelle damer kan finne på å være sinte..og lei seg over ting.. men dette tror jeg er en person som har store problemer med seg selv.. som finner på ting..for å provosere... Men anonym får bare holde på... Det er tragisk..rett og slett.. Tror jeg forestn skal melde tråden min til admin.. Som en støtte for å fjerne anonyme.. Men det er jo veldig trist da..at vi ikke skal kunne ha ett forum..uten ekle kommentarer.. men der hvor vi alikevel skal kunne spørre anonymt.. Uten nick.. Andre alternativ er jo å overse.. man får prøve på det:) hehe... Klem!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Tror ikke å melde tråden til mod vil hjelpe!Skal sååå masse til for at noe blir gjort...Helt tragisk!!Å fjerne anonym knappen her inne er vell allerede utprøvd,til ingen nytte!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Nei du har nok rett... Men man bør uansett melde tråder når det er snakk om hetsing.. Noe det er i mitt tilfelle.. men men...hehe.. Jeg får ta det andre alternativet..overse:) Det er d eneste som kan hjelpe litt..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Det er nesten komisk å lese alt di kommer med til tider...Men jeg hopper over å velger å ikke "se" det dem skriver.Gidder ikke diskutere med dem heller!!Det er dem ikke verdt..Men signerer man med nick så kan jeg godt ta en sakelig diskusjon med vedkommende!!Bruker ikke energien min på "tulle skriverier" slik som anonyme serverer...bruker man ikke nick så er man ikke særiøs å fortjener ikke å få noen plass i en samtale (hvis man er frekk å slenger med leppa anonym)!!! Kan hende dette ikke funker for deg i det hele tatt,men det er sånn jeg ser på saken.Det hjelper faktisk for meg
Sussa85 - snart 2? Skrevet 11. februar 2008 #20 Skrevet 11. februar 2008 hehe..enig.. Skal prøve å huske det.. Men er så vanskelig å ikke svare noe..når de kommer med personlig hets.. og vinkler kommentarer med tanke på å virkelig såre.. slik som anonym imin tråd her øverst har gjort.. Slenger ut påstander som overhodet ikke stemmer.. har aldri ertet på meg noen på bim. så fatter ikke hvorfor noen skal være så ekle.. Men så har jeg alltid blitt forfulgt av anonyme.. har sikkert noe med måte jeg ordlegger meg på.. Syns det er så sinnsykt kjipt.. De som kjenner meg her inne..og har kjent meg i over 2 år.. vet hvor mye jeg har slitt... Da er det lett å bli lei seg..over sårende innlegg. Men jeg har blitt sterkere.. av motgang blir man sterk:) Skal bli flinkere til å overse dumme innlegg God natt til deg Iris Marie.. og stor klem!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #21 Skrevet 11. februar 2008 Det er vanskelig å ikke ta ting til seg!Spesielt når man har prøvd så lenge som vi begge har gjort.Blir vell kanskje litt sårbare sånn sett!! Men ikke svar anonyme heretter,la det være et prøve prosjekt.Bare la dem ture på!!!Dem kjenner deg jo ikke så det dem skriver er jo bare det aller første dem kommer på..Jeg føler meg alt for god for å føre en samtale med en negativ anonym!!Å det hjelper fryktelig å kunne heve seg over dritt slenging å fortsette som før!!Det viser styrke det... Natti natt Sussa85!!!Kos deg med spiren å ikke tenk så mye på di der dumme anonyme...Di fortjener ikke tankene dine en gang <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå