blir gal Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Føler meg helt elendig.får ikke til noen ting.ikke flink til noe.andre har jobb dem trives med.og har kommet langt.tjener masse.mens,jeg får bare korte oppdrag gjennom adecco,temp team og alle andre byråer.ingen jobber jeg trives med.litt sjenert også,og føler meg sjelden vell på jobben.nå er jeg gravid da.i uke 17.og har ikke jobb nå.ikke jobba på en mnd.vært masse tull.har nesten ikke penger:-(blir sliten av sånt.allt føles tungt.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hva med å ta noen fag nå mens du er gravid som kan hjelpe deg til å få en jobb du virkelig har lyst på når du har født? Jeg har selv vurdert å ta noen fag mens jeg går hjemme. Kanskje 1 eller 2 får se det an hvor sliten jeg blir. Siden du nå ikke har noen jobb og en del tid frem til den lille kommer så kan dette kanskje være en ide? Lykke til!
TOEB*Har født* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er litt enig med hun over her. Kan du ikke ta noen fag? Du kan kanskje få støtte fra NAV og/eller fra lånekassen, og så får du jo fødselspenger fra lånekassen når du har fått babyen om du er student da;) Nav har mange tilbud på fag en kan ta og så er det masse privat som du kanskje kan få dekket av nav? hør med dem:D Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Trist å høre fortvilelsen din... Det er tungt å ha sånne tanker. Jeg kjenner deg ikke, så det er vanskelig å komme med noen trøstende ord, men det høres ut som du kan trenge noen å snakke med om disse tankene. Kanskje kan en psykolog hjelpe deg til å sortere tanker, og få deg til å se at "JO, du kan". Har selv hatt perioder i livet hvor jeg har følt at alt er håpløst og at jeg ikke kan noen ting. Det tok tid før jeg fikk jobb innenfor den utdannelsen jeg har, og måtte som deg nøye meg med vikariater i jobber jeg egentlig ikke ønsket. Har slitt med å være utrolig kritisk til meg i selv i den jobben jeg gjør nå. Har gått til psykolog, og det har faktisk hjulpet meg til å få opp troa på meg selv. Er ikke lenger så usikker og selvkritisk. Vet ikke om du føler det kan være noe for deg, men det har i allefall vært positivt for meg. Kanskje er det også hormonene som gjør det ekstra vanskelig for deg nå? Håper det ordner seg for deg... Uansett tror jeg det er lurt at du får noe å gjøre nå, slik at du ikke får altfor masse tid til å rote deg inne i enda flere negative tanker. Alle er flink til noe, ta frem en hobby du har, ta et kurs etc....Du trenger å se at du får til noe.
blir gal Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Ja,jeg har tenkt litt over det med å studere litt.Men,jeg er litt usikker på hva jeg vil jobbe med.er litt redd for å begynne med noe,så plutselig er ikke det noe allikevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå