Gå til innhold

Har dere en oversiktlig garderobe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ryddet i min garderobe, nå henger alt som er vår/sommer og høst /vinter hver for seg, samt at basisplagg har jeg lagt alene. Føler det ble veldig ryddig og oversiktlig i skapet mitt nå, nå gjenstår det og pusse alle sko og sette dem på plass så det også er i orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei akkurat nå er det helt krise. Har ikke klær somj jeg liker og finner det ikke når jeg skal ut å shoppe. Det er kaos i garderoben og vi har alt for lite skapplass. Krise, har lyst å kaste alt å kjøpe nytt og nye garderober... som er det neste på lista over what to do i huset!

Skrevet

Jepp! Har fått meg walk in closet, så nå er dedt skikkelig ordnings der inne, fra ende til annen;):D

Skrevet

Hadde alltid stålorden og brettekanter osv i klesskapet mitt, helt til jeg flyttet tilbake til barndomshjemmet mitt.

Da var det slutt på det og nå vet jeg vel egentlig ikke hvor noenting er hen.

Har kun noen få hyller, passer ikke lenger inn i mitt vanlige tøy, og har enorme mengder med klær liggende i søplesekker.

GLEDER meg til å få skyvedørsgarderobe og nye hyller til klærne!

Skrevet

Jeg HADDE før tuppa kom til verden, brettekanter, ting lå/hang etter farge osv. Men da hadde jeg 4 høyskap bare til mine ting, nå har jeg et hehehe..

Skal bli andre boller når vi flytter nå og får over dobbelt så mye skapplass og tuppa flytter inn på eget rom med eget skap :)

Skrevet

Nei, så absolutt ikke... ALT ligger stappa inni, må dra frem ALT for å finne riktig plagg.

Skrevet

Nope. der er det kaos!

Har litt for liten plass, walkin closet er høyyyyt på ønskelista:P

Skrevet

Berre rot!! Sjøv om det ikkje er lenge sida eg rydda!

Skrevet

Sånne som deg som er ufordragelige og gir meg lyst til å gå og gjemme meg!

Skrevet

Kjenner en blanding av misunnelse og et sterkt ønske om at du kommer deg hit og får orden i kaosgarderoben min *sukk*

Men jeg har planer om å få orden der snart. Store planer. Snart, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...