*Rutletutt* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Milla på 6 mnd har kastet opp alt jeg har fått i henne siden i natt. Hun vil ikka ha annet enn pupp og det kommer bare rett opp igjen...aner ikke hva jeg skal gjøre, hun må jo få noe i seg liksom...hun hadde ikke feber i sted, men tempen er på vei opp (var 37,3 i morges og 37,8 for noen timer siden).
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei, Jeg har en jente på 4mnd som også har spydd,hatt feber og diare i helgen. Har ikke fått i henne noe nesten, men på barneklinikken så gav de henne eplejuice blandet med farris. 5ml hvert 10min for å se om hun holdt på det... Og det hjalp litt =)
*Rutletutt* Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Takk for tips - kommer meg ingen steder nå, så får prøve å få tak i det i morgen på et vis hvis det ikke skulle bedre seg. I sted ville hun ikke ha pupp engang, hun var bare helt slapp og sovnet, stakkars:o(
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Snuppa har hatt det samme her fra torsdag. I går begynte vi å gi henne små porsjoner ed fruktmos og det klarte hun å holde på. Vi har også gitt henne farris m/eplejuice og masse vann. Begynte med grøt igjen i dag og hun fikk en kvart posjon av gangen i tillegg har hun fått fruktmos. Har veldig løs avføring, men nå spyr hun hvertfall ikke lenger. (har hatt noen veldig slitsomme netter og gleder oss til det er over.) Er visst noe som går nå...
*Rutletutt* Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Ja, er nok det - storebroren begynte "showet" i natt da han kastet opp i hele sengen - men han har ikke kastet opp siden - bare hatt diare. Milla bare kaster opp, har ikke diare i det hele tatt. Ringte legevakten i sted da det hun fikk i seg på puppen atter en gang kom opp...fikk beskjed om å prøve å pumpe meg og gi med skje, siden det mest sannsynlig var mengden ved amming som fikk henne til å sprutspy sånn som hun har gjort + at hun ikke trengte noe annet enn mm - det var visstnok det beste. Har fått i henne noen skjeer nå og fått henne til å sove, så da håper jeg hun holder på det. Nå har jeg også begynt å kjenne kvalmen...det blir gøy, alene hjemme i morgen med to syke unger, spesielt hvis jeg selv er dårlig:o(
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Sambo er også blitt ganske dårlig her, men snuppa har fått i seg både grøt, velling og fruktmos m/fiber i dag, så hun er helt klart på bedringens vei... Får se hvordan det går i natt og med amming i morgen.. Lykke til, får håpe at du ikke blir syk også..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 var litt kjapt ute i stad. Snuppa har nå spydd i senga si, så dette ser ut til å bli en kjempefin natt dette også... Får vel være glad for at ikke jeg er blitt syk da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå