Gå til innhold

"Voksen" seng til gutt på 3 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ca. 20 dager skal vi flytte inn til den nye leiligheten, og for første gang vil gutten få et helt eget rom. Så da skal han få helt nye møbler på rommet sitt.

Så da lurer jeg på: hvilken type seng skal jeg kjøpe til han? Hva vil dere anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å anbefale hvordan sengen skal se ut, men en helt vanlig seng. Finnes jo mange morsomme senger. Selv kjøpte jeg mammut senga på ikea og snuppa var SÅ stolt atte :)

Skrevet

småen på 1 år har vanlig barneseng (ikke sprinkelseng) jeg fant den på finn. den er med fottballer på gjørnene og det er storstas. han elsker den.

jeg vet ikke helt hva du lurer på, en seng er jo en seng. det er jo madrassen som er det vesentlige. men om du titter litt på foreksempel finn så ser du mange forsjellige fine senger. om du ikke vil ha en brukt en så er det jo bare og kjøpe en tilsvarene den du ser på finn bare i ny.

Skrevet

Det jeg egentlig tenkte på var om jeg skal kjøpe en voksen barneseng, eller om jeg bare skal kjøpe en vanlig stor seng? For når han blir eldre, så må vi jo bytte den ut uansett, men blir det ikke kos for han å han en liten voksen seng? Seng er en seng...men lurer ikke på om en vanlig voksen seng blir for stor for han? Han er veldig liten for aldre.

Skrevet

jeg kjøpte en barneseng, fordi den kan han ha til han er kansje 9-10 år og da har han jo hatt samme senga i ganske mange år så sansynligheten for at han får en ny da uanssett er ganske stor. også ville jeg ha en seng med noe motiver på. ville at han skulle bli glad for den og kansje ønske og sove der. og jeg regner med at det kommer til et punkt hvor det ikke er så kult og ha fottballer på sengen..

også ser han uansett liten ut i den "store" barnesengen. min er 175 lang tror jeg.

han har heller ikke verdens største rom, så dumt og ta opp masse plass til en seng.

Skrevet

Jeg har gitt det største rommet til gutten. Han trenger mye plass. Så selv med en stor seng, så er det fremdeles godt med plass. Kan man kjøpe stor barneseng på alle møblerbutikker? Kan godt tenke meg en serie.

Skrevet

jeg vet lite om alle møbelbutikker, men jeg tror de fleste har storebarnesenger.

Skrevet

Ok, takk.

Tar nok en tur når jeg er ferdig med å male.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med sengen vi kjøpte på Ikea. Er sånn som du kan snu så det blir køyeseng når han blir litt større, a får han et "lekerom" under. Det er den du kan feste på sånn telt over om du vil. Vi så på masse senger før vi handlet, men endte altså med denne både pga pris og konseptet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...