Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 På fredag bestilte jeg invitasjoner til konfirmasjonen i mai. Bestilte på www.nfoto.no (nytt firma) etter lunsj og allerede i går lå de ferdig trykket i postkassa!!!!!! Snakk om service og de ble kjempefine også:-) Plukket ut et fint bilde av frøkna, puttet en prestekrage i håret hennes og inn med teksten. Billig var det også. Så dette er dagens anbefaling til dere som trenger fotogaver/innbydelser/takkekort etc og som har litt panikk allerede pga konfirmasjon:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 bra tips! Kanskje jeg skal begynne å planlegge takkekortene nå et halvt år i forveien så kanskje vi får dem ut i tide ha ha ha ha... før fødsel liksom. Det må da kunne kalles god planlegging :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Hehehe, bestill en 3d ul og vips har du bilde og alt klart for takkekort - det er effektivt det!
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ho ho, det skal jeg notere. Bare 12 år til konfirmasjone vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå