Gå til innhold

full forvirring!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare forskjellen på barnvogner? duo- kombi osv.. skjønner det ikke jeg... jeg vil ha en vogn som er stødig, god og som kan tåle litt terreng... jeg har sportsvogn.. noen som kan hjelpe? veldig takknemlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duevogn er 2 separate deler.altså bag og sportsdel separat. Kombi er en vogn som er kombinert med både sportsdel og bagdel

Skrevet

jobber på småbarnsbase og har i de siste månedene "prøvd" vognene til barna, for å se hva som er bra etter at de er litt brukt. Og den som er mest stødig og som har mest plass av de vanlige bagvognene er emmaljunga duo edge.. Simoen er utrolig smal i bagen og veldig ustødig (føler jeg da... ) og jeg syns det var så ok med duo-vogna at man kunne bytte delene, for da ble de større.. Men er min mening da.. Vi har også en sportstrille etter førstemann som er 100 cm lang i sitte/liggedelen og veldig brei, og den er perfekt når barnet er blitt litt større for å få plass til poser og diverse.. Så selv om det er sittedel på duo-vogna vi skal ha så skal vi ta vare på sportsvogna til h*n blir stor og kanskje lang og kanskje skal sove lenge.

Men igjen-det er min mening! Vet mange som er kjempefornøyde med simoen sin!!!!!

Skrevet

Olinebrumm:

Du har ikke da tilfeldigvis testet emmaljunga sin smart duo combi også? Vi har falt litt for den etter en kikkerunde på nett, og skal ut og se til uka... tenkte på duo edge først, men etter å ha sett prisnivået fikk vi totalt bakoversveis. (dog er det farmor som har tinget på å kjøpe vogn, hun har god råd og ingen oldebarn fra før... Så man skal vel aldri si aldri likevel) Virker som smart duo'en er "lightvarianten" av duo edge, at den er strippet for noen fancy detaljer men har bevart det som gjør den til en god vogn...? Og en av de tingene vi falt mest for var vel nettopp det at den ser ut til å ha en mer romslig bag enn simo f.eks, samt at den ser ut som den er stødig og robust nok til å kunne være med litt utenfor asfaltverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...