Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 da var dette over, begynte med brunt utflod for to uker siden, og ferskt blod sist lørdag. fikk ul på mandag med hjertefrekvens. har vært kvalm og blødd litt hele uken, men i går begynte jeg å blø myye, og fortsetter i dag med litt små klomper.., og kjenner ikke noen symptomer. vet jeg har mistet etter at dette blir den 5 sa:-( vil ønske dere alle lykke til :-) kattungen: kommer til å savne å prate med deg:-) lykke til..:-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 nei? Uff, så trist:( *trøsteklem* Men du kommer noktilbake skal du se.
Oliver`s Mamma Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Neeeei, fy f...så urettferdig:( har du fått svar på kromoson prøvene som ble tatt?? Nå må de snart finne grunnen til at dette skjer gang på gang...Du har ikke arrvev igjen etter livmors operasjonen??? Mange tanker til deg vertfall....
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 hei! Jeg fikk også beskjed her på fredag at fosteret var dødt! Skulle da vært i min 10 uke, men fosteret hadde nok dødd i uke 6 -7! Jeg skal ha utskrapning på Mandag noe jeg gruer meg sykt til! Jeg griner lett og lurer på om jeg får nok en knekk etter utskrapningen. Fest del lille spire, hva sa de til deg om å prøve igjen? Gyn sa til meg at jeg kunne bare prøve igjen rett etter utskrapningen, ikke vente på 1 eller 2 mens om andre sier! Vet ikke om jeg orker tanken,sex frister ikke akkurat nå, men har så lyst på en liten til at jeg må bare hive meg i det. Håper vi kommer tilbake sammen og at neste gang ,da er det vår tur til å beholde den lille spiren!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Ånei, ånei, så trist! *klemmer* Har ikke ord for å trøste jeg. suzy84, hvordan fant du ut at fosteret var dødt, hadde du blødd?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Nå ble jeg lei meg.... Vet at det ABSOLUTT IKKE er noe trøst, men jeg mistet 5 ganger før jeg endelig fikk det til. Får bare håpe at det samme gjelder for deg, at neste gang går det veien! Det er vel ikke akkurat positive tanker du sitter med nå, og jeg kjenner jeg blir ordentlig trist når jeg tenker på hvor vondt du må ha det nå.... Ta godt vare på deg selv!! Klem...
Miss Misantrop Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Saa trist. Hvor langt var du paa vei. Har liksom fulgt nicket ditt. Ta vare paa deg selv.
kattungen Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Kom akkurat hjem fra hyttetur og logget meg på for å se om jeg "så deg". SÅ utrolig urettferdig og trist! Synes dette er skikkelig fælt og trist, og tenkte at denne gangen MÅTTE det gå bra med deg. Synes det er skikkelig leit, ja jeg kan ikke få sagt det nok ganger. Føler med deg, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg sånn at du fikk det bedre. Håper virkelig jeg ser deg snart igjen. Kan bare si masse lykke til, selv om det sikkert ikke er noe trøst nå. Gir deg alle klemmene som er mulig å gi.............
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Nå gråter jeg for deg, fest del lille spire... Dette var kjempetrist..hadde regnet med at det bare var jeg som var uheldig denne gangen, ikke du også..du har absolutt hatt din del nå etterhvert!! Stor klem fra aug-mamma som har lagt vekk både tester og temperaturmål denne pp.. Håper du orker å prøve igjen når du føler at tiden er inne for det.
mor til 2 prinsesser. Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Huff, det var forferdelig trist å høre. Det er så urettferdig at du skal oppleve det så mange ganger... Ønsker deg masse lykke til:-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Uff så fælt Håper virkelig de finner ut hvorfor dette skjer deg så mange ganger... mange trøste klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå