Gå til innhold

brannkopper!! farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat funnet ut at jeg har fått brannkopper. noen som vet om dette er farlig under graviditeten? har hatt det ett par ganger før så kjente det igjen med en gang.

noen som forresten har et par tips om hvordan jeg kan få det til å gå over fortest mulig? er nemlig ikke behagelig i det hele tatt å det klør som bare det!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om brannkopper er farlig under svangerskap.. Vet bare at røde hunder kan være livsfarlig uten at det trenger å være noe sammenheng. Brannkopper regnes vel egentlig ikke som noen barnesykdom heller.. Et lite tips du kan prøve er kremene i HEMP serien til THE BODY SHOP :-) De hjelper mot veldig mye.. Tørr, sår hud, og kløe så prøv disse mot brannkopper også :-)

Skrevet

tusen takk for svar. ja det skal eg gjøre. stikker innom bodyshop i morgen eg då:)

Skrevet

Det har jeg også av og til. Fucidin hjelper med en gang! Men det må du få hos legen, men burde være en grei sak. Gjør at koppene blir borte på et par dager i stedet for et par uker. Hadde ikke klart meg uten den kremen i medisinskapet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...