Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 I e ikke mor til typen. e jo unga si dag detta da. sytekjerringer som forventer gaver
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Nå ja.. det er jo en fin anledning til å gjøre litt ekstra stas på damene Ellers så er det jo handelsstanden som nok en gang gjør gode penger på slike dager..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med dagen til deg også Hatt en dårlig start, siden du er så grinete? går seg nok til skal du se.
venter nr 2! Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Fikk deilig frokost i dag av samboeren, og vi storkoste oss. Han hadde også kjøpt yndlingssjokoladen til meg... Morsdagen er helt toppers, bare å nyte det!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hormonell i dag. Det skal ikke så mye til får å sette pris på hverandre, jeg gjør det med min samboer.
Makko med to små gutter Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Hehe helt enig med HI faktisk! Dette er en dag skapt av handelstanden....
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Ja, dette er nok en dag som er laget til butikkenes fordel.. men det må jo gå ann å nyte den uten massevis av gaver og penger i bildet : ) her bare koser vi oss med god frokost sammen og en liten tur på cafè, synes det er koselig : )
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Trist at du føler det sånn:-(( Jeg nyter den i fulle drag:-)))
snart mor til 3 Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 hva man velger å gjøre ut av denne dagen er vel opp til hver enkelt familie er det ikke?? hos oss er mor/farsdag en dag for å gjøre litt ekstra stas på personen... det vil si at vedkommede får sove så lenge h*n vil (så lenge det ikke går fooooor langt da..hehe), så har gjerne guttungen tegnet en tegning til mor/far og vi nyter dagen litt ekstra...kanskje med litt ekstra god mat eller noe annet... idag har vi spist god middag og kake..kaken bakte jeg selv (dvs pappa pyntet den når den var ferdig) igår, og middagen lagde vi idag ilag... gaver gir vi ikke med mindre det er noe vi ønsker å kjøpe...pappa fikk en "verdens beste pappa-kopp" sist gang...bare fordi at jeg syntes den var søt..hehe... ellers så var det veldig godt idag og høre han si til guttungen at de skulle liste seg ned på stuen uten å vekke mamma fordi at mamma skal få sove lenge idag... hehe..selvfølgelig blir det en del styr og prat rundt slik så våknet jo opp,men lå der med øynene lukket...hehe.. vi ønsker ikke å spise kake hver uke eller noe slikt.. men ved en slik dag så syntes vi at vi får "lov"... nei,dette har vært en fantastisk dag!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Morsdagen er en koselig dag som ha blitt feiret i maaaaaange år:-) Tull at handelstanden bare skal tjene penger, burde heller tenke på halloween og valenteinsdagen da... Det er jo noe som ha blitt "pop" i de senere årene. Mor,s dagen har vel de fleste inne her vokset opp med. Aldri noe gave på mamma når jeg var lita, men alltid et hjemmelaget kort og kake på senga. Kos:) Er iaf en tradisjon jeg skal bringe videre til mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå