Gå til innhold

gave til pappan ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at man gir pappan fødsels gave???? han blir jo pappa for første gang, og gleder seg masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke stor nok gave å få et barn??

Hva faen er det med alle dissa gavene???

Skrevet

helt enig!! så klart,hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde fått en ting.men,tenker jo ikke no på det.valentinesday også.blir ikke sur om jeg ikke får no av samboern.tenker ikke på de dagene en gang.

Skrevet

Jeg har ikke hørt at der er vanlig og gi pappa gave, men det er vanlig og gi mor en liten gave fra pappaen da. Du ligger jo på sykehuset og har ikke mulighet for å gå og kjøpe men det har far. Jeg synes det er kos meg pakker, trenger ikke å være noe stort. En plomst, et kort eller hva fantasien måtte tilsi. Men bare koselig om du vil gi en til mannen din, men det er jo et valg begge må ta selv:D Tenkte selv jeg skulle lage klart et lite kort med et fint dikt inni til min sambo når vår blir født og takke for all den fine backupen jeg har fått. Selvfølgelig skal en kunne forvente at faren stiller opp, men tenk.. det er mange som ikke gjør det så ingenting er egnetlig selvfølge i våre dager. Jeg setter stor pris på at han holder ut med de mange hormoner og gjøre nesten alt for meg (har vondt i ryggen og er sykemeldt fortiden) Synes han er veldig positiv og hjelper meg masse. så han fortjener det..

Lykke til med valget ditt!

:o)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det som er vanlig blandt de jeg kjenner er at babyen får gaver og så får mor en liten gave fra pappan. Jeg hadde blitt skuffet dersom jeg ikke får noe av min mann. Som takk for alt jeg har gått igjennom for at vi endelig har fått jenta vår!

Jeg forlanger ikke mye, men en liten oppmerksomhet ville vært veldig koselig :-)

Skrevet

Jeg tror ikke vi kommer til å gi hverandre noen annen gave enn den lille. Men jeg kan jo ikke utelukke at jeg får en bukett blomster og at han får et gratulasjonskort eller noe sånt.

Det har uansett ingen betydning, jeg vet jo at han kommer til å være minst like mye til stede ved fødselen som meg, dette er vårt prosjekt og vårt barn, noe vi står sammen om og da trenger man vel ikke gi hverandre gaver for det?

Skrevet

...sniker meg inn fra 1.trimester... :op

Min kjære fridde til meg når vi var i Amsterdam i fjor. Nå er vi gift og venter barn i september! :) Da vi var i Amsterdam, så jeg et lommeur i sølv som det stod "DAD" på. Dette måtte jeg bare kjøpe. Skjønt jeg viste jo ikke når vi skulle bli med barn...men det ligger i gjemt i en skuffe og den kommer jeg til å gi han når han blir far :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...