Gå til innhold

KK i Bergen !!Hva er lurt å ta med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal føde på kk og lurer på om det er noe som kan være lurt å ta med som de ikkje har der oppe fra før.. Feks bind ,bleier, klær til baby ol.??

Alt etter om en blir liggene på hotellet eller ei!!

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På barsel hadde dei bind og sånn tøy bleia og skjorta te baby. Eg brukte det fram til heimreisedagen. Då tok eg på hentesettet. Dei hadde og helseteppe... Men eg føde der sommeren 2006. Så no veit eg ikkje heilt kordan det e der nede i og med ombyggingen. Men antar at dei har kle, tøybleie og bind enda. Og sånne sexye nettingtruser ;) Men hotellet har eg ikkje vert på, så don't know... :/

Skrevet

Hehe ja gleder meg til de sexye nettingtrusene;)

Skrevet

jeg fødte der for 10 mnd siden og de har bind, nettingtruser, bleier til baby(tøybleier og engangsbleier), helsetepper og tøy til baby. Men vi brukte vårt eget til baby for vi var der i 6 dager og ville ha det litt personlig. Det kommer vi til å ville denne gangen også. Men får dere en liten en som gulper veldig er det greit å bruke sykehuset sitt så slipper dere alt skittentøyet til dere kommer hjem...

Husk å ta med ammeinnlegg...du får kjøpt lure ammebher der for en 50 lapp som er grei å bruke de første dagene på sykehuset... Ta med hårføner, hudkrem, shampo og balsam og et stort godt håndkle pluss sandaler til å bruke i dusjen...

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...