Alhansi Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Morsdag i dag, den er jo veldig handelstandpreget ,men jeg synes det er koselig likevel. Her i huset ble jeg vekket av at de hadde laget frokost, med kokte egg og kakao og alt mulig godt. Inni kjøleskapet står ei fin kake som de har pyntet og greier, den skal vi ta knerten på senere i dag. Guttungen på 14 hadde kjøpt en kjempefin sånn hjerteranke som vokser på bøyle for sine egne penger og skrevet et pent kort. Av mannen min fikk jeg en langstilket nydelig rød rose og et nydelig brev der han skrev hvor glad han er i meg osv. Det var rørende. Jentene kom med en grønn plante og et kort eldstejente på 7 år hadde skrevet: "Til Mamma Mamma. Du er go til og lage mat jeg kune ike tengkt mej en bedre mamma å fåresten jeg glemte nesten og skriv go morsdag. hilsn.........." Å det var så rørende! Og jeg som ba de ikke feire dagen i dag egentlig. Fordi jeg har følt meg så elendig som mamma de siste månedene siden jeg har vært sengeliggende og enten hengt over doskålen eller vært lagt inn på sykehuset. Men da jeg så ansiktet til gutten da jeg sa at jeg ikke ville ha noe styr, ble jeg lei meg. De vil gjøre stas på meg! Så jeg ga etter! Og glad er jeg for det! De er så skjønne den familien min! Og jeg klarte jo sitte der til frokosten uten å kaste opp også, så det ble en hyggelig stund. Gratulerer med dagen alle sammen, både til førstegangs vordende mødre og alle andre mammaer!! Klem fra en mamma:)
Andrebolleiovnen Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Takk i like måte:) Jeg ventet ingen ting da jeg ikke blir mamma før i juni. Men da vi var på butikken i går, kom mannnen min løpende med morsdagskaka i hånda. Vi måtte jo ha den, siden jeg var mor allerede mente han:) Jeg ble rørt og det endte med et romantisk kyss på Prixen:) I dag lurte han på om vi skulle spise opp morkaka........ Jeg stivnet til...og han skjønte selv hva han hadde sagt... haha Det hele ble en latterlig situasjon. Går mye i svangerskapsprat her om dagen, men å spise morkake på morsdagen.... haha Ikke helt klar for det enda:) hehe
TOEB*Har født* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 åå så koselig! Høres kjekkt ut å feire morsdag:) Jeg er vel ikke så fink selv til å huske på morsdagen, var her inne og ble minnet på slik at jeg fikk sendt en sms til min egne mor;) Høres ut som du har en flott og fin familie som støtter deg HI! og det virker som du setter pris på det! Så nyyt det med god samvittighet og feir litt for oss andre og som snart får feire morsdag;)
Alhansi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 He he. Jeg skjønte den ikke først jeg, MORKAKA, mens så når jeg skjønte den lo jeg godt:) Tusen takk for at du delte den søte historien med oss:) Ja det blir masse svangerskapssnakk om dagen, aldri har jeg vært mer fokusert med svangerskap, hvem som venter barn omtrent samtidige med meg osv. Kos deg med MORKAKA:) Klem:)
Alhansi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk:) Synes alle er mødre her allerede her jeg, vi er jo mamma til disse leieboerne inni oss da, og det er jo litt av en jobb egentlig! Spennende! Jeg har lagt i fra meg mobilen min på lydløs i dag jeg, det tikker inn så mange slike massevidresende meldinger på morsdag, du vet "til mine medmødre" osv. Koselig, men når det er lyd på mobilen, så renner jeg for å se med en gang, nysgjerrig som jeg er, så i dag kan den ligge der og tikke stille for seg selv:) Ha en fin dag videre! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå