Gå til innhold

morsdag. noen fine gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d noen som har fått en koselig tanke eller noe i dag? jeg har fått et gavekort for å kjøpe meg mammabukse. (litt upersonlig ) men veldig nyttig. ingen tegning eller noe personlig fra jentene. d hadde jo vært kjekt =) men han sa gratulere med en gang vi våknet i dag. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting her :(

Skrevet

Ingen gave her, men jeg klager ikke:-)

Veldig fornøyd så lenge vi har det koselig sammen, og i ettermiddag skal vi ut og spise sammen med mamma og søsknene mine.

Skrevet

fikk dikt til mor med hånd avtrykk av vesla. å pappan laget frokost og hadde kjøpt to kaker og jeg fikk superundertøy fra dem begge som jeg hadde ønsket meg=)

Skrevet

ja helt enig. er deilig å bare ha mann å barn rundt seg. gjøre noe kjekt sammen. håper når jenta mi blir litt større at hun kan komme på å male et bilde til meg . d gjor jeg til min mamma . hun tok vare på dem fra år til år for å se utviklinga. i år er jeg hjemme hos mamma på morsdagen. vurderte om jeg skulle male et bilde til henne i år også bare for morroskyld, men d ble ikke noe av. he he =)

Skrevet

Jeg fikk kaffe latte,blomster og et kort som datteren min på 4 år har laget.Hun hadde tegnet fine hjerter og et romvesen og skrevet" til mamma ,god morsdag" =)Hun og pappaen hadde bakt sjokoladekake også men hadde glemt bakepulver i farta...hehe..den var ikke spiselig men tanken var god da=)

Skrevet

Jeg har hatt en super dag. Fikk mat på senga av datteren min på 11 år og sambo.. og gave. Har ønsket meg englebarnsmykket.. og det fikk jeg.. Så nå bærer jeg et rosa englebarn rundt halsen, og håper det kommer et blått englebarn i april...hehe.. Så jeg nyter dagen med sambo og barn...

Skrevet

Vi var i byen sammen igår og jeg fikk meg en fin mammabukse og det holder i massevis selv om jeg kanskje hadde kjøpt den uansett; ) Fikk sove til 9 idag og mannen stekte rundstykker og serverte og rydda hele frokosten: ) Har også etterpå fått slappe av på sofan, mens han har lekt med dattera vår: )

Skrevet

Jeg ble vekket sent i dag av datteren min, som gav meg en kos og sa hun var glad i meg. Så fikk jeg ligge litt lenger før hun kom opp med pakke til meg, kjede og øredobber og en tegning fra henne. Så fikk jeg frokost når jeg stod opp, og pappa ordnet alt. Så sov jeg litt på sofaen, og ble vekket igjen til deilig marsipankake. Nå har pappa og datter tatt seg en tur ut (etter at pappa har ryddet opp lekerotet rundt omkring) for at jeg skal få slappet av mer. Så jeg har INGENTING å klage på, føler meg bare veldig heldig!

Har sterk bekkenløsning og truende svangerskapsforgiftning så jeg blir dullet så fælt med, atte:-)

Skrevet

Sambo ordnet med frokost til meg i dag, og så fikk jeg gave fra babyen i magen:) En bok som heter "Ingen er som mamma". Skjønn bok med dyrebilder, og tekst til, som handler om det å være mamma.

Snill, snille kjæresten min! :)

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Datteren min på 9 1/2 år kjøpte en bamse som det stod "I love you" på til meg til 69 kr av sine egne sparepenger. Åh, hun er så søt og god :)

Skrevet

Jeg fikk en nydelig orkide i går som han og minstejenta hadde vært ute og handla. Ble kjempeglad, trodde han hadde glemt hele dagen jeg.

I dag fikk jeg sove så lenge jeg ville, og tilbud om frokost når jeg våkna (men jeg er sær i matveien om morran enda). Etterpå kommer størstepia med en pakke, og der var det en kjempefin kopp som det sto "du er den beste mammaen jeg kan få" på.

Etterpå gikk vi lang tur, spiste is og kjøpte kake på bakeriet. Men det aller beste med hele dagen er når ho største helt ut av det blå kom bort til meg og ga med en skikkelig klem, nuss på kinnet og sa "e e gla i de mamma". Kjempefin dag!!

Skrevet

Jeg sov lenge, og når jeg sto opp var det dekket til deilig frukost med omelett, og morsdagskort fra begge barna. Rosebukett på bordet, og en pressang fra dattera mi med et fint tekrus og tesil. Hun tilbydde med en gang å lage en kopp te til meg .. "hvis du ikke er for kvalm, da, mamma?". Fin start på dagen, og kvalmen holdt seg unna et par timer etter frukosten. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...