Gå til innhold

Mye kynnere - <lite kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg kjenner særdeles lite til kynnere osv - har kun litt mensenmurringer innimellom, men dette er også sjelden. Ellers tipp topp form - og svinser rundt. Er i uke 37 nå. Er dette tegn på at jeg vil trolig vil gå over tiden? Føler mange har mye kynnere osv og at man blir moden som det heter, og jeg kjenner egentlig ingenting - bortsett fra masse liv i magen, en del utflod og ellers fått beskjed om at han ligger med hode ned. Skal ikke klage på formen altså, men syntes det er rart at jeg ikke har så mye kynnere, i alle fall ikke vonde kynnere. Merker at magen strammer seg innimellom, men gjør ikke vondt.

Noen som vet? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.. dette lurer jeg også på ( håper ikke .. 5 dager til termin )

Skrevet

det er ikke alle som merker noe til kynnere, er som oftest flergangs fødende som kjenner godt til de.

Det trenger ikke bety at du kommer til å gå over tiden...

Jeg venter mitt 4 barn og har MYE kynnere denne gangen. Hatt det siden uke 16.

Men det trenger ikke bety at jeg vil føde før termin el rett rundt der. jeg kan like godt gå lenge over termin jeg også.

Hadde lite med kynnere da jeg ventet de andre..

så dette er veldig forskjellig fra person til person.

Men det må jo være et godt tegn at du har litt mens murringer av og til da.. :) Håper vi ihvertfall.. kjedelig å gå over tiden...

du må ha lykke til ;)

Skrevet

ps. Kynnere gjør ikke vondt.

De kan være ubehagelige, spes hvis de er kraftige og varer lenge..

Pleier å kjennes ut som magen "knytter" seg bare.. at magen blir hard...

Skrevet

ehh dumt spm. men jeg vet ikke helt om jeg har hatt noen kynnere enda.. er førstegangsfødende og har altså ikke peiling i det hele tatt (blir flau), jeg har opplevd noen mensmurringer og stikk midt på magen..(stikk på sidene var jo livmoren, men er det det samme midt på magen?)

takk for svar =/

Skrevet

Hadde ingen kynnere i mitt forrige svangerskap. fødte 14 dager over termin. men de sier dette ikke trenger å ha noe med det å gjøre... merker ikke noe til kynnere dette svangerskapet heller i uke 32 nå... så spent på om jeg går over denne gangen å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...