Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg nevner ikke ting han gjør feil hver gang han gjør de. Jeg lar MYE dritt bare gå for dette ødelegger min dag like mye som hans hvis jeg blir nødt til å ta det opp, men når jeg skal få forbedring er jeg jo pent nødt til å vise ham ting allikevel! Ellers blir det bare til at jeg må gjøre alt han "glemmer" ellers så blir det ikke gjort. Det er ikke en mulighet når det gjelder å handle mat eller å vaske klær! Han har blitt vist hvordan man vasker klær MANGE ganger, og når jeg viser ham denne genseren snart så kommer han også til å bli lei seg, men det garanterer på ingen måte at han ikke gjør det igjen...
selfangerkjerringa Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg gjentar rådet mitt fra den andre tråden: dropp klesvasken! Ta den selv, og hold han unna. Da unngår du i hvert fall å irritere deg over ødelagte klær. Om han vasker doen litt dårlig så slipper du i hvert fall å kjøpe ny
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg skal vaske klær fra nå av. Problemet er å finne ting jeg kan stole på at han tar seg av. Han innrømmer selv at han har begynt å bli så dårlig med husarbeid etter at babyen kom, men det er jo ingen forklaring. Dritt, det er det det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå