kaos83 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 hei hvordan går det med deg og drømmemannen? Du er jo aldri her lengre... Kan du se om jeg er gravid nå? jeg:01.10.82 han:24.11.81
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 alt går fint, er litt sliten om dagen, venter på mensen, skulle vært her for 8 dager siden.. men går på pilla så skjønner ikke at jeg kan være gravid.. satser på hormon krøll, for er alt for tidlig for en graviditet og en abort er tungt.. ser du noe? kan se ut som en graviditet, men er som sagt sliten så ta alt med en klype salt.. en gutt ser jeg.. klem
kaos83 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 heisann jeg er ikke helt på nett om dagen ang spåingen men kan prøve.. husker for så vidt at jeg så en snarlig graviditet på deg om du satset på han med de vakre øynene... Men det er jo litt rart om du er blitt d til tross for pillen.. skal du ikke ta en test da? Pleier du aldri gå over tiden? Uansett føler jeg at det vil gå bra... Uff ikke noe kjekt for deg dette... Du må gi meg en lyd når du har testet, skal krysse fingre og tær..
kaos83 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 heisann:) vet du ikke er så ofte på nett, men var så spent hvordan d går med deg:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 hei så søt du er som tenker på meg tok en test på lørdag og den var negativ, så er 99% sikker jeg nå på at jeg ikke er gravid veldig glad for det begge to her! har du tatt noen test eller?
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 heihei.....det var bra siden det ikke passa helt....er du ikke på msn lenger.... ?? klem rama....har tenkt på deg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå