☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 jeg forventa vel egentlig ikke noe ,og har heller ikke fått noe.. men kjenner likevel jeg er ganske skuffa. dette er min første morsdag..
2 Sommerbarn Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har aldri fått noe...så tviler på at det kommer noe i år også. Jeg har mer enn en gang nevnt at det hadde vært fint med en tegning datteren vår hadde tegnet eller noe slikt, men han gidder rett og slett ikke bry seg. Det er litt trist....og ja...jeg blir like skuffet hvert år. For å nevne det så får han alltid noe til farsdagen.
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 nei, jeg syntes hele denne morsdag/farsdag/valetine/halloween osvosv blir så vanvittig oppskrytt!! jeg setter heller pris på små koselige overraskelser i hverdagen ) Jeg tror forresten en stor gutt og en liten gutt har tenkt å bake kake til meg i ettermiddag... ser at det ligger kakepynt i form av seigemenn og nonstop i skapet ;-P Er MER enn nok oppmerksomhet til meg det .. kanskje til og med kakepynten mangler noen bein eller armer.. hihi, enda mer sjarmerende!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Nei, jeg synes morsdag er like tullete som Valentine's Day! Så, feirer det ikke - og vil heller ikke at noen skal feire det for min del. Heller aldri vokst opp med at det er vanlig å gi noe. Så, det er en helt ordinær søndag her - slik jeg vil ha det:)
selfangerkjerringa Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Det er fordelen når de er blitt så store at de går i barnehagen Her er det i hvert fall vanlig at småttisene lager morsdags- og farsdagskort i barnehagen som blir gitt hjemme. Det er de vakreste gavene en mamma (eller pappa) kan få!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 hehe så koslig da =) håper du får kake =) nam nam =) ja mulig det er oppskrytt osv,og jeg tviler på at jeg får noe hver morsdag.. men dette er liksom min første da,og jeg syns han burde huske det fordet..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 vi feirer det heller ikke, og syns det er helt greit! bryr meg ikke noe om slike dager... viktigere med bursdager og bryllupsdag syns jeg : )
☆Anonymia☆ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2008 hehe ja da er man vertfall sikret at man får noe..=) haha =)
Kirsebæra Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 jeg har fått kake idag. han baka i går etter at jeg ba han om det, men han har nå baka tilmeg=) kjempeglad for det + en tegning fra barnehagen med fotavtrykk og håndavtrykk også=) henger på kjøleskapet=)
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Forstår deg godt jeg Det blir på en måte en annen ting er om man ikke er opptatt av det, og egentlig "planlegger" å ikke gjøre noe stort nummer av det! Hadde vært koselig av kjæresten din å lage ett kort iallefall ) Håper du får en fin morsdag likevel ;-)
mor_til_Kristoffer Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Vi har heller ikke noen tradisjon med å gi gaver ved morsdag og farsdag - men i morges kom Kristoffer inn i senga mi og ga meg en kjempekos og sa at han er kjempeglad i meg. Det var verdens fineste gave synes jeg! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 i barnehagen her så lager de ingen ting til morsdag eller farsdag. tanken er vel at kansje alle ikke har en far eller en mor... men alle på småens avdeling har en far og en mor, bare jeg som er alene der og far her er jo litt til stede. men alikvel så lager de ikke noe. jeg fikk en blomst av en venninne som er alenemor. hun viste vist at det var hun eller ingen...
Nurse80 Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Jada, jeg tar det ikke så tungt! Synes at mannen min har nok å tenke på. Sjuke onga i snart 1 måned og ei funksjonshemma kjærring i over 1 år... Er bare super glad for at han "stand by me", so d so:-)
Denice Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde ikke forventet å få noe... men jammen fikk jeg en kjempehyggelig melding av en jeg har vært på en liten date med!!! Det var koselig det!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 jeg fikk heller ikke noe, ble veldig skuffa ja. Min første også. I tillegg har jeg fortalt mannen min at jeg har kjøpt gave til min mor og skal dit å drikke kaffe i dag. Men det gidder han ikke være med på. SKUFFA ja.
mamma >to gull Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 jeg fikk heller ingenting.litt skuffet jeg og.har sagt at jeg ikke vil han skal bruke masse penger på morsdag,men et kort el en blomst hadde jo vært hyggelig da. Så nå kom han hjem fra jobb (hatt visning) og sittet og skrevet morsdagskort til meg på visningen på et vanlig ark han fikk av kunden..hehe...Måtte jo le litt da da.. Han hadde og tenkt å kjøpe(!) et kakestykke på en baker,men herlighet vi skal i bursdag kl.17 med masse kaker,samt at jeg har vært kvalm siden fredag så det sa jeg han kunne glemme.
Gjest Jawhol Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 vi har gjort en avtale har i huset om at det er tanken som teller, så får det bli opp til hver enkelt hva vi legger i det:) så da jeg skulle bort i går kveld hadde guttan her i huset bakt kake(far og sønn) fikk den sammen med hjemmelagt tegninger(ja begge hadde tegnet:) på senga i morrest. og lillegutt på snart 4 var sprekkferdig av stolthet:) koselig
Odine! Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk blomster i går (jeg ville ha blomster, ikke spesielt pga morsdag). Morsdagen kunne jeg evt benytte som en mulighet til å kjøpe meg noe jeg har lyst på.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #20 Skrevet 10. februar 2008 Har fått et nydelig lite skrin som datteren min har laget i barnehagen Av min kjære har jeg ikke fått en gratulasjon enda engang så jeg er litt grinete hehe, og han vet at det er morsdag i dag for han løy på seg tidligere i uken at han hadde planlagt noe. Jommen sa jeg jeg smør ja. Han skal jobbe resten av dagen også og jeg har lagt meg når han komemr hjem. Etter den farsdagen han fikk håper jeg han har hvertfall litt dårlig samvittighet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå