Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hehe... Ikke kjemisk, men kjendis. Far til ungen som er kjedis kanskje???
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 På en måte. Faren er godt kjent innen et visst miljø som er relativt stort i norge. men er ikke mange utenom det miljøet som vet hvem han er da. hahaha
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Venter barn med kongen. Hysj ikke si det til noen!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Faren til vår fremtidige unge er kjendis i firmaet etter et meget vellykket julebord ^^ Å stå med kugen presset opp til et vindu mens du pisser er jo dømt til å bli en hit, særlig med x antall personer på andre siden av vinduet med øynene rettet mot deg. Ikke mange som visste hvem han var når han kom, men alle visste det når han gikk ^^ HAHA, heldigvis var jeg i et annet rom når det hendte!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Er det en blackmetal fyr da eller? siden han er kjent innen et visst miljø? Hva er lissom en kjendis? en kjendis er vel en de fleste vet om ikke bare folk innen et visst miljø?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Min er kjent..innen fotball. Spiller på bedriftslag:P hehehe
Ikkelektuell Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Jeg lurer litt på hva en "kjendis graviditet???" er.
Turid Laila Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 At graviditeten er omtalt i US weekly.
babygullz <3 vilde Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Er kjendis selv ja. skal du ha autografen?
AndreVonDrei Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Første jeg tenkte når jeg så tittelen på dette innlegget var om noen hadde hatt et likt svangerskap som en kjendis, hahaha. Som f.eks Victoria Beckham eller noe... Akutt på tjukka, liten, "perfekt" kul på magen, keisersnitt og ...vips...like fin etter tre dager! Yeah right! HUn har sikkert hatt surrogatmor på alle ungene sine ;-p
Mininni Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Det samme tenkte jeg - en sånn graviditet der man ser perfekt ut underveis og er syltynn og veltrent fire dager etter fødsel....hehe Nei, ærlig talt. Hadde jeg vært sammen med en såkalt kjendis hadde jeg da uansett aldri sagt det her - da ville man jo før det første avslørt identiteten sin, og for det andre bli fulgt med argusøyne av enkelte kjendiskåte BIMere resten av tiden her inne. Dersom noen med en "kjendisgraviditet" ønsker å dele det med omverdenen står det nok i Se og Hør/Her og nå/andre sladderblader, så du får nok større utbytte av å lese der, tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Ja, om man tenker en "perfekt" liten mage, og alt borte før man reiser fra sykehuset, så er faktisk jeg en av dem. Igrunn ikke så veldig kjekt, men hadde det nok slik fordi jeg var veldig tynn etter et ekstremt uggent svangerskap. Men så var det vel ikke dette som det var spørsmål om... Ellers er vi begge her lite kjent heldigvis! Har en 3mening i USA som er skuespiller, men det teller vel ikke:P haha
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Teller det at man er i slekt med noen kjendiser? I så fall har jeg en liste med diverse B og C-kjendiser: Daniel Berg Hestad. Øyvind Leonhardsen. Jo Nesbø. Henriette Lien. Terje Sporsem. He he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå