er det muuulig Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 i går kveld var jeg ute...:-/ huff....så teit man kan bli når man drikker... iallefall så senda jeg melding til en jeg hadde noe med en gang i tia... har hatt noe kontakt med han på facebook osv... så senda jeg melding til hani går kveld da: hei:-) jeg mener ikke å være innpåsliten bare lurer på hvordan det går med deg...å håper at du er ærlig og sier ifra om du ikke vil at jeg skal skrive til deg.... dette skrev jeg for av og til så svarer han og mange ganger ikke.... så fikk jeg svar i natt da.....: hallo. bor på hotell i oslo akkurat no. men alt er ellers ok....er kansje slapp å besvare mld. men sånn er og blir det bare... jeg visste at han er i oslo....meen skaen er at jeg lurer på om han avviste meg på en fin måte....eller om han sa at han rett og slett ikke er så gira på å skrive meldinger....? pliis damer hjelp meg....hvordan ville dere tolka det?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Tja, hørtes ganske avvisende ut.... Han spurte jo liksom ikke deg noen spørsmål heller, og han virket ikke videre interessert i å snakke mer.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hm.. Hvis en gutt hadde sendt meg medling en lørdagskveld, hadde jeg nok begynt å lure litt dersom det skjedde sjeldent. Og jeg kunne godt ha funnet på å sende en sånn melding for å avvise han på en snill måte.. Men kan tolkes begge veier kanskje han ikke liker å skrive meldinger
er det muuulig Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 han svarte kl 3 i natt...han hadde sikkert vert på byen.... jeg skjønner godt om det var avisende...men samtidig er jeg usikker om han mente rett og slett at han ikke liker skrive meldinger...er det noen menn som gjør det lizzom?
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Han viser jo ikke akkurat super interesse og engasjement i forhold til at du sender meldinger. Så om han mener at han er dårlig på eller ikke liker å sende meldinger eller om han ikke ser noe poeng i å sende meldinger med deg - så hadde jeg kagt det ligge og latt det bli opptil han å ta kontakt igjen )
LivetErEnLek Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 La det ligge du. Det er mange som er treige med meldinger, men er man forelsket eller interessert i noe mer, så svarer man alltid på meldinger. Er i alle fall min erfaring.
er det muuulig Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2008 jo jeg er enig!! jeg heller nok mest til at meldingen var avisende....så jeg gidder ikke mer... det får bli opp til han... skjønner han jeg... trengte bare noen synspunkter om kansje dere tolka det likt eller annaledels enn meg...
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Han er helt klart ikke interessert.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 så ganske avvisende ut for meg også ja.. litt frekkhet tolket jeg og
RockMyWorld Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Hadde tolket det som at han ikke var så veldig interessert. Men , man vet aldri Du får lene deg tilbake og vente, er han interessert tar han kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå