Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Fordi??? Snakket med legevakta og hun sa at det kunne brukes...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hvis legevakta sa ja,hvorfor i alle dager spør du her?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 jøsses...Fordi jeg lurer på om noen har ERFARING fra det,stått opp på feil bein eller???
1jente2gutter Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 ja paracetamol mikstur virker like godt som andre paracetamol produkter!!!!!miksturen er egentlig mest anbefalt pga at da vet du at barnet får i seg alt og det virker like raskt som stikkpiller! Men det er det mange som ikke vet da alle anbefaler stillpiller på helsestasjoner og slikt Jobber på apotek selv og har brukt det på mine barn!er det beste
Legekjærringa Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 jeg slet med kolikk hos min sønn i over 3 mnd og har aldri fått beskjed om at jeg kan bruke paracetamol, enda jeg gikk 1 gang i uka hos HS og flere ganger til fastlegen. Jeg var utslitt. Hvis kolikk skyldes spenninger, kramper og fordøyelsesplager, en type inflammasjon så virker ikke pracetamol så effektivt på disse plagene. Og hvorfor står det ikke noe om bruk av smertestillende i bøker om barn? jeg har lest myyye!!! Mange andre råd, men har aldri lest om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå