Gå til innhold

I dag skulle jeg hatt termin :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart å tenke på at i dag skulle jeg sannsynligvis ha født den lille gutten min... Vet jo at det ikke var meningen osv, men akkurat i dag virker det så meningsløst alt sammen..

Har vært på minnelunden sammen med kjæresten og det var både godt og vondt. Men det hjelper jo lite at jeg ser lykkelige foreldre og barn som feirer morsdagen i dag :-( *Snufs*

Snille kjæresten min kjøpte blomster til meg da, og et kort hvor det stod "Gratulerer med morsdagen". Fikk litt sjokk først, for tolket det litt feil (jada, jeg er ekstra følsom i dag hehe)... Så sa jeg at jeg er jo ikke mamma, så dette blir jo helt feil!

Men da insisterte han på at joda, det var jeg, for jeg kom jo alltid til å være mammaen til Leander, selv om han er en engel :-)

Snille søte kjæresten min :)

Jeg sender varme gode tanker til alle englemammaer i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en god klem til deg!

Og kjæresten din har helt rett! Selv om du ikke har lille Leander her vil du alltid være mammaen hans=)

Han sitter nok der oppe med Noah og de andre englebarna og sender gode tanker til mammaen sin idag...

Mange klemmer til deg!

Skrevet

Huff så trist.

Sender deg en varm klem!

Skrevet

Så trist å lese! Men må si at jeg synest det var veldig fint gjort av kjæresten din, han har jo helt rett i at du er mamma :) Klem herfra

Skrevet

Ta vare på den mannen ja;=)

Utrolig nydelig gjort av han!!

Lykke til videre:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...