Gå til innhold

hei hei damer, babyer og menn =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei damer, babyer og menn =)

Hvirdan går det med dere om dagen.. Noen her har født, noen nærmer det seg mer og mer for, og noen er bare inne og kikker og ser hva de har i vente..

Jaja jeg er i allefall 35 uker og 3 dager i dag. haar lagt på meg 17 kilo og synes det er helt greit.. Jeg har termin den 15 mars, men tror nok jenta vår kommer før det.

Har vært inne på b3 på Fredrikstad 3 ganger. med falske rier og fryktelig vondt. Men jenta vår har det bra. hun veide ca 2500 forrige uke. og legene har sagt at hun er god og rund rundt magen. =)

De regner med at hvis hun blir født til termin så vil hun ligge rundt 4000..

(mer og ta i, mer og være glad i) hehe

Tenker ikke så mye på det =) sitter nå og drikker cola og spiser kvikk lunsj.. =) må kose seg noen ganger vettu..

Ellers er sykehus bagen min og jenta sin klar, vil bruke egne klær på tulla vår så da er det pakket ned. Rommet hennes er klart med rosa gardiner og sommerfugler på veggene.. (hvis det kommer en gutt, blir det en veldig feminin gutt, hehe)

Svigermor og mor ringer hver dag, "hvordan går det?" "skjedd noe nytt?"

Men men de får smøre seg med tolmodighet, på lik linje med meg selv.

Jeg gleder meg kjempe masse til jenta vår melder sin ankomst, og far gruer og gledeer seg om hverandre..

Vi har ingen barn fra før av, så vi aner jo ikke hva vi går til.

Ellers har jeg vært sykemeldt siden november, og nå begynner dagene og bli lange og kjedelige. alt er ferdig kjøpt og vaska og gjort klart..

Det var litt om min dags situasjon.. Hvordan er dagene deres og hvordan ligger dere ann...

klem fra meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. ingen som har noe og komme med =)

Skrevet

Uff nå hadde du ventet lenge :-) jeg kan gjerne fortelle litt!

Jeg er i uke 32, og koser meg med den lille gutten som sparker i magen. Han er den førstemann ut i familien :-) og mannen min og jeg gleder oss masse!!!! Ellers har jeg lagt på meg ca 14 kilo, og synes også at det er helt greit. Jeg fikk først termin 12, men det ble endret til 17 april, og det stemmer nok ganske bra. Så jeg må nok holde ut et par mnd til!

Jeg er i ganske bra form men bekkenet blir mindre og mindre samarbeidsvillig :-( (au au) Hvilte meg istad i midten av senga, med ei dyne på hver side. Der ble jeg sittende fast på ryggen, som en stranda hval :-D jeg kunne rett og slett ikke bruke beina til hjelp for å rulle pga bekkensmerter.. Huff må le av det! Jeg kom meg til slutt rundt ved å dytte meg opp..

Vi har kjøpt de store tingene (vogn, seng, bilsete osv.) og jeg har kjøpt litt klær i de minste størrelsene :-) mangler bare sokker og strømpebukser. Kjemperart og herlig samtidig å tenke på at jeg har en liten kropp inni magen som skal ha på seg de søte små klærne :-) Gleder meg i bøtter og spann til å få kose med gutten vår :-) og ikke minst se far og sønn sammen :-)

Klemmer fra meg :-)

Skrevet

Hei wimsey:)

synes dette var et koselig innlegg!

Er selv i uke34, har ULtermin 28.mars..men av en eller annen grunn så har jeg en feeling som sier at jeg skal forholde meg til 21.mars. Sjekka kalenderen i stad, og fullmåne i mars kommer 21.mars. Blir spennende å se om det kommer noen på besøk da:)

Samboeren min og jeg venter vår første, og fikk vite på vår andre ultralyd at det er ei lita jente. Lita er det rette ordet å bruke også - lå 9% under gjennomsnittet. Ikke at det gjør meg noe!!hehe

Gruver meg masse til fødselen, men gleder meg til at jenta kommer. Er redd for det som skal skje, men det er sikkert vanlige tanker man har første gang. Er ikke redd for hva som eventuelt kan gå galt osv, bare smertene..usj..men i likhet med alle andre kommer jeg meg vel igjennom det.

Har handlet inn med rosa klær, ligger så fint i komoden:) Ble mye mer morsomt å handle inn til den lille når vi fikk vite kjønne, og alt ble plutselig så mye mer realistisk.

her sparkes det vilt as we speak..tror nok det blir ei lita pappajenta, hun reagerer i hvertfall hver gang han legger ansiktet sitt på magen og snakker med henne..*smelt*

Ellers er jeg i finfin form. har startet en litt for tidlig permisjon, siden det passet seg slik i forhold til studiene:) Så nå går dagene med på å handle inn det siste, brodere ferdig sengeteppet og lage scrapbook til 50års dagen til mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...