selfangerkjerringa Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har lest litt her inne de siste dagene, og lurer på om jeg har forstått ting riktig: du hadde fortsatt følelser for eksen, dvs du trodde fortsatt du elsket ham. Han var stadig på deg med sms og tlf for å ha kontakt igjen, og du var usikker på om skulle gi etter. Til slutt ga du etter, og hadde sex med ham fordi du fortsatt var glad i ham. I etterkant har du innsett at du faktisk er ferdig med ham nå. Kanskje var det å ha sex et slags vendepunkt? En slags renselsesprosess? For som jeg har forstått så lå du ikke med ham for å hevne deg, men av svakhet pga følelsene dine. Jeg skjønner godt at du har lyst til å bruke det mot ham, men min personlige mening er at du avventer situasjonen litt. Hvis du venter lenge nok er det jo godt mulig han sprekker overfor nydama - akkurat som han sprakk overfor deg... Da vil du fortsatt få hevn, men du slipper å synke ned på hennes nivå... Ønsker deg lykke til framover, ikke gå for tfort fram med facebook-fyren, men la ting flyte litt framover. Du har for første gang på lenge kontroll over ditt eget liv, og det bør du nyte *klem*
høstbarn:) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Javel Masræva nå har du hatt sex med x-en, og det er je delte meninger her inne om hvor lurt det var. Men gjort er uansett gjort, og hvis det var dette som skulle til for at du får han på avstand,- så er det FLOTT. (Jeg måtte også ha sex med min store kjærlighet 1 år etter at det var helt slutt for å virkelig legge han bak meg. Men da var jeg 18;) Da ble jeg helt kvalm av hele han. Når jeg tenker enda bedre etter har jeg nok brukt sex flere ganger for selv å komme over andre gutter også... Så det er kanskje en naturlig prosess?) Men vær bevisst på hva du gjør videre nå,- prøv å virrkelig gå videre. Legg han bak deg. Fra nå av er han barnefar og eksen din,- ingenting annet. VÆR STERK,- da blir du fortere ferdig med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå