Gå til innhold

Flere med nedsatt immunforsvar i nå i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var gravid var jeg forkjøa hele tiden i starten. Nå er jeg 4 uker på vei og influensa slo til i går. Flere som kjenner seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært forkjølet og hatt munnsår og forkjøleses sår helt fra strarten av. fryser veldig lett og det har føltes som om jeg er på tur til å få influensa hvert øyeblikk, men d slår aldri til... heldigvis.. er 8 uker på vei..

Skrevet

Å jada!! Jeg er nå 11+ 1 og har vært mer eller mindre småsyk hele tiden! Har vært forkjøla/influensa, hatt UVI, hatt magesyke....i hele tatt...*sukk*

Er visstnok normalt, men guuuuri så slitsomt - og jeg er sååå lei av ikke å være frisk! Men må vel gi seg snart håper jeg.

Skrevet

Høres kjent ut - jeg er en plass mellom 11 og 13 uker på vei, og har hatt omgangssyke (for første gang i mitt liv), og vært forkjølt/tett/hatt halsbetennelse omtrent sammenhenbgende i 5-6 uker. Jippi.. Og vært iskald, trøtt og hatt lite energi.

Skrevet

har ikke vært syk på det jeg kan huske men har blitt temmelig forkjøla, skikkelig vondt i halsen og ørene. bare av å sove med vinduet oppe i natt! var litt frost ute men synes det var drøyt å bli forkjøla av den grunn.. håper det går over kjappt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...