Madamina Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Sist jeg var gravid var jeg forkjøa hele tiden i starten. Nå er jeg 4 uker på vei og influensa slo til i går. Flere som kjenner seg igjen ?
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 har vært forkjølet og hatt munnsår og forkjøleses sår helt fra strarten av. fryser veldig lett og det har føltes som om jeg er på tur til å få influensa hvert øyeblikk, men d slår aldri til... heldigvis.. er 8 uker på vei..
Chezka Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Å jada!! Jeg er nå 11+ 1 og har vært mer eller mindre småsyk hele tiden! Har vært forkjøla/influensa, hatt UVI, hatt magesyke....i hele tatt...*sukk* Er visstnok normalt, men guuuuri så slitsomt - og jeg er sååå lei av ikke å være frisk! Men må vel gi seg snart håper jeg.
Ullbærta Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Høres kjent ut - jeg er en plass mellom 11 og 13 uker på vei, og har hatt omgangssyke (for første gang i mitt liv), og vært forkjølt/tett/hatt halsbetennelse omtrent sammenhenbgende i 5-6 uker. Jippi.. Og vært iskald, trøtt og hatt lite energi.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 har ikke vært syk på det jeg kan huske men har blitt temmelig forkjøla, skikkelig vondt i halsen og ørene. bare av å sove med vinduet oppe i natt! var litt frost ute men synes det var drøyt å bli forkjøla av den grunn.. håper det går over kjappt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå