Gå til innhold

Jeg ser stjerner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som plutselig ser "stjerner"....lyspartikler som sverer foran øynene mine? Skjer et par tre ganger om dagen.. har vært slik den siste uka. Jeg er ikke svimmel eller noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også!!!

Men har ikke tenkt noe videre på det siden jeg ikke har vært svimmel sulten osv..

Hva kan det være da???

Skrevet

Opplever dette jeg også av å til!!

Skrevet

Hmm, hva med hodepine?

Jeg har fått beskjed om å være litt på vakt om det flimrer slik foran øynene mine. Spesielt fordi blodtrykket har vært litt høyt noen ganger.

Var innlagt man-tirs jeg, da jeg fikk synsforstyrrelser.Var ikke noe galt med meg, men var greit å få det sjekket opp.

Er blodtrykket ditt fint?

Skrevet

Hm...kanskje det bare er et gravide fenomen da... kan ikk eha noe med sult å gjøre for jeg har akkurat spist...men ser fortsatt stjerner. Varer et par minutter.

Skrevet

Allt er bra hos meg med blodtrykk osv...

Ikke noe hodepine heller.

``stjernene`` er der som regel ca 20 sekunder...

Skrevet

Alle prøvene mine inkl blodtrykket har vært stabilt gjennom hele svangerskapet. Har vært plaget med masse hodepine tidligere, men hadde ingen stjerner da. Heller ikke høyt blodtrykk...

Skrevet

jeg har vertdfall lavt blotrykk da! skal på kontroll på tirsdag, så då får jeg vertfall klar het i de, håper jeg:)

Skrevet

Det er jo bra da.

Er ikke så greit å si egentlig, hva det kan komme av.

Men synes du det er ekkelt hadde jeg ringt føden bare for å være på den sikre siden. De vet om det bør sjekkes opp eller ei:-)

Skrevet

Jeg har jernmangel, og der ingen strjerner lenger etter at jeg startet på jerntabletter! men ingen visste om mangelen før jeg tok en utvidet blodprøve som ble sendt inn til laboratoriet....

Skrevet

Jeg ser også litt "stjerner" av og til. Jeg har ganske normalt blodtrykk, heller bittelitt lavt. Men så har jeg litt jernmangel, det er kanskje det det kommer av???

Skrevet

Ser også disse stjernene i blant. Ofte hvis jeg "baler" mye, bøyer meg osv. Nesten som jeg får for lite oksygen et lite øyeblikk !?!

Skrevet

Årsaken er ofte at blodtrykket er litt lavt. Når det da blir raske bevegelser så takler ikke kroppen d. Slik er det hvertfall med meg.

Prøv om det blir bedre når dere f.eks reiser dere sakte opp ikke stresser rundt og gjør tusen ting på en gang.

Skrevet

Jeg har høyt blodtrykk og ser stjerner og får synsforstyrrelser når jeg antagelig har fall eller blodtrykksøkning som kommer plutselig. Har BT apparat hjemme, og sjekker det når det skjer.

Skrevet

Godt jeg skal til legen i morgen tidlig.. bli litt nervøs av å lese alt dette! :)

Skrevet

Eg og ser slike stjerner i blant, men ikkje svimmel, og har heilt fint blodtrykk og Hb. Har ikkje tenkt så mykje på det.

Skrevet

Jeg å ! Ikke så ofte.. men noen ganger.. Er ikke svimmel i det hele tatt.. Merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...