Nit@™ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Få i deg salt og masse væske. En alkoholiker ga meg følgende råd en gang: Ta 1/2 l luknet vann, oppi der blander du 1-2 ss salt, drikk det! Det skal man helst gjøre før man legger seg, men funker også dagen derpå. Grunnen til at du er så dårlig er væske og saltmangel i kroppen! Ellers kan du prøve allergitabletter (Zyrtec?) Har ikke prøvd noen av rådene selv, men regner med at han som kom med tips nr 1 hadde prøvd det noen ganger ;o)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 la være å drikke så mye?? hehe.. nei, men har hørt at allergitabletter er gode å ha (zyrtec tror jeg det heter)
skorpionfruen Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ja men zyrtec skal man ta før man drikker. Er vel bare å innse at det blir bedre imårra ) Men å svette hjelper. Gå en tur, ta en dusj og litt paracet så kommer det seg!
mirredutt Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Sjokomelk! Det må jeg alltid ha når jeg har vært på fylla. Og selvsagt søppelmat med masse dressing, mmm.. Hehehe
tuppen og lillemor Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 får prøve vann med salt, blir dårlig uansett kor lite jeg drikker, veldig kjipt, har tatt allergi tab....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Gamlenabo'n sverget alltid til en liter melk. Påsto hun var helt fin igjen etter at hun hadde fått kartongen sin:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Å slutte å heldt å drikke alkohol så blir enn ikke fyllsyk heller.
Mamsen86 Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Haha, "slutte å drikke" faktisk.. Litt i seneste laget når hun drakk i går! ;D En dusj, masse vann og hodepinetabletter - og ikke minst, få i deg noe å spise! Men du er nok dårlig utover dagen uansett!
Thunderstruck Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Ikke drikk alkohol er det aller beste:-) Ta zytech før du begynner og drikke,da blir ikke jeg dårlig hvertfall. Ikke bland mye drinker,øl,vin osv.. Spis godt med mat før du tar en fest og spis og drikk når du kommer hjem
Lekamøia Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Hvis du først har blitt fyllesyk: drikk et stort glas vann når du står opp og flere kopper grønn te. Det setter fart på systemet og hjelper veldig raskt. Skjærer du en stor skive ingefær og har oppi teen, hjelper det enda bedre. Ingefæren tar bort kvalmen. Så er det bare å få i seg mat og vann resten av dagen og få nok søvn En rask gåtur frister kanskje ikke, men hjelper
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Ja, som de andre sier; mye drikke er bra. Og litt utpå dagen synes jeg et måltid med mye krydder + kanskje kjøtt + grønnsaker + bønner + hvitløksetellerannet er veldig bra!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Spis alltid mat før du begynenr å drikke, drikk mye vann mens du drikekr alkohol, spis mat da du skal hjem, drikk masse vann før du legger deg. Kapling! Frisk som en fisk dagen derpå
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Drikk vann før du legger deg etter du har drukket, det skal hjelpe. Begynn aldri med sprit før vin osv. Øl og vin er bra, vin og øl er tull. Ikke bland for mye heller. Spis gatekjøkkenmat, det hjelper faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå