Gå til innhold

dere med marsbabyer :) har dere kjøpt "utedress"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i hvilken størrelse???

Vet ikke om jeg skal velge 56 eller 62. Jeg var 4500 g når jeg ble født og 54 cm så regner med at lille jenta mi blir ganske stor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt en utedress i 56 jeg..

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn fleece utedress i str. 60 (kjøpt i utlandet)...

Skrevet

Jeg har arvet en fin utedress i størelse 56. Tenkte å bruke den i bilen i stede for pose. :)

Skrevet

Tror jeg skal bruke den samme jeg hadde til lillegutt for 2 år siden. Den er str 56, men var i grunn alt for stor da vi skulle hjem fra sykehuset. Han forsvant nesten i den =/

Han veide 3200, og var 50 cm, og har fått beskjed om at tulla er omtrent samme størrelsen.

Tror ikke du trenger større enn 56 iallefall. Du trenger den jo heller ikke så lenge, for så kommer sommeren ;o)

Skrevet

Vi har ikke utedress. har ikke hatt det til noen av barna, men vi har strikkejakker i små str. De skal jo uansett ikke utsettes for vind, så det trenger ikke være tett...

Strikka jakke i str 3 mnd. Så bretter vi bare litt opp i ermene. Har fungert så fint så...

Skrevet

kjøpte også en dress på HM, str56. Den var kjempe stor i størrelsen, så jeg tror den holder ut denne "vinterperioden".

Skrevet

Jeg har også kjøpt slik bamsedress på HM, str.56.. den er stor i størrelsen ja... så den holder nok lenge..... så har jeg også en litt tykkere vinterdress i str.62, men liten i størrelsen... kan være veeeldig kaldt i både Mars og April...

Skrevet

Jeg kjøpte en dress som også kan brukes som pose. Det er bare å forandre på glidelåsen. Den er i str. 62. Blir nok litt stor, men syntes ikke det gjorde noe når jeg kanskje bruker den som pose i starten. Blir jo kanskje aldri så jeg bruker den til noe mer før det blir vår..Men er så usikker på hvor stor nusket vil bli før den kommer ut!;)

Skrevet

Jeg har en strikka ulldress + en annen fleech lignende sak. Har ikke kjøpt det nå, er noe jeg har fra forje fødsel da hun ble født i januar.

Hadde nok ikke kjøpt ny vinterdress til marsbabyen min. Hadde heller brukt ull jakke/bukse/dress.

Skrevet

Har kjøpt en vanlig tynn fleecedress. Kommer ikke til å kjøpe noe mer. Fikk en utedress til førstemann, men den ble ikke brukt i det hele. Den ble for "bomsete". Babyen druknet i den, og det ble bare hyl og skrik. Blir det veldig kaldt kommer jeg til å bruke strikkabukse og strikkajakke.

Skrevet

vi har kjøpt fleece dress til vår..har oxo pose i vognen pluss dyne så regner ikke med at vi trenger noe mer..har oxo noen strikke sett som jg skal bruke..dressen er i str 56 men strikke settene er 0-3 mnd=)

Skrevet

Har bamsedress fra H&M i str 56....har oxo en tykk søt jakke i str 50.Kjøper ikke så mye "vintertøy",for det er jo snart vår uansett når bebisene våre kommer :o)

Skrevet

hahaha det blir mange i bamsedressen fra HM i vinter :-) Jeg har også den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...