Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 jeg bare elsker ostekake.. nam nam..
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Da har du en god oppskrift å dele også da kanksje ) ? Kos deg )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 en pakke bixit kjeks 300gram ( eller digestiv ) ca 150 gram smør Knus kjeksen og bland smeltet smør i .. Press i en rund form 24-26 diameter 3 dl kremfløte 110gram melis 1 teskje vaniljesukker 1 pakke (200g) philadelphia naturel kremost' 1 beger lettrømme 1 pakke sitrongele Pisk kremfløte stiv.. lag gele som anvist på pakken men med bare 2 dl vann.. la geleen stå og bli lunken mens du lager resten av kremen.. Ha i resten av ingrediensene bortsett fra geleen i den piskede kremen.. Ha tilsutt i geleen og rør så det smelter godt sammen.. Hell alt over kjeksbunnen og la stå i kjøleskapet 4-6 timer.. Jeg pleier og kjenne på toppen av den når den er ferdig.. jeg pleier og ha stikkelsbær gele på toppen av kaken.. Og pynter da gjerne med kiwi.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå