Gå til innhold

Brio Happy - når bytte til sportsdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:-)

Jeg har Brio Happy (duo), hvor bagen er litt kort. Redd det ikke er så altfor lenge til den er for kort til lillegutt. Han er snart 5 mnd..

Jeg skal vell bytte til sportsdelen nå bagen er for kort?

Å skal jeg ha den i full liggestilling frem til han er HVOR gammel? :-)

Når kan jeg begynne å sette ryggen ett hakk opp liksom?

Å sist men ikke minst, er det noen her som har Brio Happy (duo) som kan si noe om sportsdelen? Fornøyde?

På forhånd takk!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportsdelen kan man begynne å bruke fra rundt 5 -6 måneder. Og det gjør ingenting at de sitter. Sittedelen har 3 forskjellige ligge og hvile innstillinger som du kan velge. Og den har full liggestilling slaik at barnet kan ligge fint der oppi en vinterpose. Vinterposen vil ta en del av plassenr undt barnet, så du trenger ikke å være bekymret for at det blir for mye plass rundt babyen.

Det som er med bager, er at man bruker de så lenge du selv ønsker. Kjenner ei som brukte bagen helt opp til 8 måneder, ikke med brio happy bag da. Så du kan bruke den helt opp til ser at det lir for trangt for barnet!

Skrevet

Okei! Tusen takk for svar:-) Ja begynner å bli trangt i bagen nå så.. Spesielt med dunposen og alt!

Kan nok bruke den litt til, men er nok ikke lenge...:-)

Skrevet

har brukt denne bagen til nå nettom. min er 9mnd. hadde fortsatt plass, men no som han reiser seg selv er det sikrest å ha seler på :)

min ville sitte fra han var 3mnd (er en plate bak i ryggen på bagen du kan sette opp).

syns det å ta ryggen ned på sittedelen er fryktelig vanskelig. kanskje treg for den er ny? men må nesten stå på pinnen bak for å få den ned...

Skrevet

Oy, såpass! Da kan ikke han ha vært veldig lang? Den er akkurat passe for gutten vår nå, å med dunpose osv. i tillegg, blir det for trangt.. han ligger most sammen... Så bytta idag vi..:-)

Merket også at det var vanskelig å få ryggen til sportsdelen ned!! Sikkert som du sa, at det er litt hardt i starten hvor den er så ny.

Felix ELSKET å ligge i sportsdelen. Prøvde den på tur ista... så trur vi bare bruker den videre nå..Er jo kjempe lunt og godt med det trekket over...

Skrevet

Jeg har brio kombi som jeg har brukt til begge mine. Bytta til sportsvogndelen da de var 4,5 og 5,5 mnd, som du sier så blir den jo veldig lun og god med en god pose+trekk over. Mine har aldri vært kalde oppi der.

Har latt dem begynne å sitte litt oppe når de er blitt så sterke at de klarer å holde ryggen ordentlig oppe og ikke detter sammen som en sekk når de sitter. Begge begynte vel å sitte litt rett etter at jeg flyttet dem over til sportsvogndelen. Minsten er nå 8 mnd og sitter stort sett med ryggen på øverste hakket, altså helt rett, når han er våken og vi triller tur. Det har han gjort siste mnd ca.

Skrevet

har prematurbarn eg, så har ikke store knotten. klarte å vokse ut av quinnybagen forrige måned da, men den er jo bitteliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...