LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har oppdaget at biola er super når man er treg i magen og har mye luft! Har drukket et glass biola med jordbærsmak i tre dager nå og merker forskjell allerede, Anbefales!
Smurfe-mamma Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ja sier meg helt enig i den!! var en del treg i magen,men etter fast inntak av Biola Bringebærsmak har ting stabilisert seg,og store ting skjer flere ganger om dagen:)
2hærligegutter Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 For de som ikke tåler melk, vil jeg annbefale å spise solsikkefrø (slik som peanøtter ol.) i et par kvelder så løsner det. Når virkningen går over gjør det på nytt.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Kjekt å vite det!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 linfrø er også supert. Jeg har masse i frokostblandinga, og her går det bokstavelig "som smurt" hehe Sunt og bra for magen. Men hus å drikke rikelig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 spiser epler, flere om dagen(gule). Og det er kjempe bra for magen min . de dagene jeg ikke har spist, har det gått litt tregere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå