Solstråle72 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen alle sammen! Håper dere får en fin og trivelig dag med familiene deres. Her startet dagen med kjempegod frokost og gave på sengen. Satser på at resten av dagen blir like hyggelig :-)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer så mye med morsdagen til dere alle fantastiske mødre. Vi har hatt en fantastisk start på dagen. LilleM sov til 08:30 og det var deeeeeeilig, og så fikk mamma gave, blomster og litt å drikke på sengen (faster i dag, pga innleggelsen i morgen).. Så fikk jeg sove til 11:00!!! Senere i dag skal vi hilse på en annen nybakt fantastisk mor og hennes lille nykommer, og det skal bli koselig. Håper dere får like fantastisk fine dager!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hei. Her feirer vi ikke morsdagen. Men gratulerer alle fantastiske mammaer med dagen.
måken og vesla Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen! Jeg er heller ikke så opptatt av morsdag, men har fått kort og kake!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen! Det ble mer bursdag enn morsdag i dag, men jeg fikk en flott bukett med roser i går så jeg skal ikke klage ;-)
Bellen^2 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen jenter! Jeg er jo så "erfaren" at dette er min andre morsdag, men jeg fikk en flott overrakelse av småtten i dag. Jeg fikk sove lenge, til kl 10, og ble vekket med frokost og gaver på sengen. Den flotteste gaven var et hjerte av trolldeig som Sebastian hadde fargelagt i barnehagen! Det er den første selvlagde gaven fra Sebastian og den er verdt hundretusenmillioner! Det varmet et mammahjerte det!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Åh, så fint! Sånt gleder jeg meg til. Synes du må legge ut bilde på FB :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 gratulerer så mye med morsdagen i går jenter! Her så fikk jeg sove leeeenge, trengte virkelig det for hadde vært på kickoff på fredagen hehe Når jeg sto opp så fikk jeg en orkide i en flott vase og kort. Så dro vi til svigers for å spise middag, så man kan si jeg hadde en lat dag i går ja! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå