Gå til innhold

Heia!

Gleder seg til nr2 kommer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har hatt mistanke om at jeg har vært gravid i 2 uker, derfor bestemte jeg meg for å ta en test i går.. Å den visste positivt :) ble såklart veldig glad :) men når skal jeg bestille meg en legetime? fortest mulig? Er gravid for første gang, å vet ikke helt hvordan det foregår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke noe bråhast, men er jo kanskje greit å få en bekreftelse fra legen? Det skal jeg. Men det er veld ikke ordinær kontroll før uke 10-12 tror jeg. Sist var jeg til jm kontroll i uke 10, og tilbake i uke 12 og fikk høre hjerte slå ;)

Skrevet

He:)

Gratulerer så mye med positiv test:) Spennende tid i møte nå:)

Jeg er gravid med mitt andre barn nå og hadde første legetime i uke 8. Med mitt første barn hadde jeg første time i uke 9. Så det du kan gjøre er å ringe legen din imorgen og si hvor langt du er på vei så setter de opp en time til deg etterhvert:) Lykke til:) Jeg er 9+1 nå så er ganske likt som deg:)

Skrevet

oops. trodde jeg hadde lest hvor langt du var, derfor skrev jeg at vi var ganske likt:) litt surrete om dagen:)

Skrevet

det var det jeg tenkte, for de graviditetstestene er jo ikke 100 % sikre.. bli lenge å vente til uke 10 å da ;) tror ikke jeg er mere enn 4 uker på vei..

Skrevet

Tusen takk for det:) Jeg gleder meg masse.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...