Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har lenge følt meg hoven i underlivet, men igår synes jeg det kjentes litt verre ut en vanlig. Tok et speil og så etter, og da ser jeg at hele underlivet mitt er lett blåfarget! Litt sånn blålilla rett og slett. Begge kjønnsleppene (ytre) er hovne og kjennes ut som om de er fulle av åreknuter (det vet jeg at gravide kan få), men det som er verst: i åpningen til skjeden ser jeg en stor utposning. Ca 2 cm bred, litt over en cm tykk, og strekker seg et par tre cm oppover i skjeden. Den er helt blå, og kan rett og slett se ut til å være en diger åreknute (eller 2 ved siden av hverandre (den så litt delt ut)). Er det flere her som har opplevd lignende? Bør jeg snakke med en lege om det? Tror jeg velger å være anonym på denne.....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Du har nok fått åreknuter i skjedeområdet. Jeg er plaget med akkuratt det samme. Jeg har flere åreknuter akkuratt rundt inngangen til skjeden og jeg er blå nedentil. Jeg var hos gynekolog. Hun sa at det var normalt under graviditet, det var ingenting man kunne gjøre med det, og at tilstanden gikk tilbake etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg lurer på om jeg også har dette. Men åreknuter i her gjør altså ikke vondt? Det bare føles som et press liksom? Eller?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Mine åreknuter i skjedeområdet gjør vondt ved berøring, ellers ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk for svar :-) Ja, mine gjør heller ikke vondt. Bare press, og litt ubehagelig hvis jeg må trykke når jeg har litt hard avføring.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå