Gå til innhold

Disse "morsdagsgavene"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skurrer liksom litt i mine ører når så mange forteller om de flotte gavene de har fått av MENNENE sine. Handler ikke morsdag om at barna skal vise at de setter pris på mødrene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men mine er 17 mnd og 2,5 mnd så jeg regner ikke med at de lager noe til meg før tidligst til neste år :) Men utover det synes jeg det er hyggelig at mannen min setter ris på at jeg er en god mor, på samme måte som jeg setter pris på at han er en god far.

Mannen min kjøpte blomster til meg fra seg og ungene :)

Skrevet

eller at mannen setter pris på deg som mor??

minst like viktig synes jeg:o)

(selv om min mann fortsatt ligger og sover,og var fornerma i når han la seg i går fordi ikke JEG hadde fortalt han at det var morsdag i mårra:o)

Skrevet

pappa har i alle år kjøpt gave til mamma, for og vise at han setter pris på henne som mamma, synes det er fint jeg

Skrevet

Setter ris på at du er en god mor ja - spank me, spank me, hehehehe.

Sorry - måtte bare. (Og det var forresten mannen min som sa jeg skulle skrive det ;-))

Skrevet

Jeg syns det blir litt feil å bruke masse penger på det iallefall. Jeg kjøpte en "verdens beste pappa" kopp til gubben til farsdag i fjor (da var jenta 3mnd), men farsdagen i år får hun ordne noe selv. Det blir sikkert bare noe maling klint utover et ark, men det er jo fra henne iallefall :)

Skrevet

Jeg bruker få kaffe på senga og en liten oppmerksomhet. Dette kommer fra ungene og min mann sammen. Synes det er en fin oppmerksomhet jeg. Spiller da ingen som helst rolle at det er far som står for innkjøpet. At det kommer et kort og en tegning fra ungene er jo bare en suuuperbonus!

Skrevet

For meg er det viktige at dagen dreier seg om å være sammen. Mannen min og jenta mi har planlagt: Jeg fikk sove lenger enn vanlig, de laget deilig frokost og tente lys, nå vasker de bil mens jeg slapper av og så drar vi på familie-tur til Gamlebyen.

Sambo kjøpte n bok jeg har ønsket meg lenge og lillegull malte ett bilde. Men det viktigste er at man setter pris på hverandre og det må IKKE koste penger.

Skrevet

Jada, det er koselig med en liten oppmerksomhet på dagen, men synes det er en lang vei derfra og til å få dyre gaver som kun er fra mannen, og som barna ikke har noen forutsetning for å forstå at mor kan ha lyst på.

Skrevet

Men gleden mor viser, er vel helt sikkert nok til å få barnen til å skjønne at dette var en gave/handling mor ble veldig glad for. Ergp spiller det vel liten rolle om det er far eller ungene som står bak selve gaven. Så lenge den er fra dem alle??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...