Gå til innhold

Hvor lenge var dere kvalme? Og når kom magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fortsatt 3 dager igjen på 1. trimester, men spør her jeg. Til dere som ikke er førstegangs, i hvilken uke forsvant kvalmen? Jeg er i uke 12 og er fortsatt kvalm, men føler at formen er på vei oppover nå. Håper det fortsetter, og at jeg ikke bare har et par ok. dager.

Og når kom magen i andre svangerskap. Synes magen stikker ut nå, og har bare noen få bukser igjen som er ok å ha på. Lurer på om det faktisk er en liten gravidemage nå, eller om det bare er oppblåst mage fortsatt :-)

Håper noen vil svare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs i slutten av uke 14 og er fortsatt mye kvalm.

Ikke noe mage enda.Er oppblåst om kvelden bare:-(

Skrevet

Hei, er 16+0 idag og ble vel kvitt kvalmen rundt uke 14 ca. Kan bli litt småkvalm innimellom, men hvis jeg spiser så går det over:) Har en liten kul på magen og buksene er stramme.. men mest om kvelden:)

Skrevet

Jeg er andregangsgravid og var desverre kvalm helt frem til uke 16-17 denne gangen, sikkert fordi det blir jente:-)

Magen har kommet gradvis, så kan ikke si akkurat når den kom. Var veldig slank rundt magen før jeg ble gravid, så magen har rett og slett vokst etterhvert som babyen har vokst, men selvfølgelig har det vært kvelder der den har vært skikkelig stor og andre ganger den har føltes liten. Dongeribuksene mine sluttet jeg å bruke da jeg fant ut at jeg var gravid, for jeg merket allerede da at jeg hadde lagt på meg litt rundt magen:-)

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, og kvalm enda. Hadde to uker der jeg var helt fin, nesten, men nå er det påan igjen. Kaster ikke opp nå da, men kjenner at det ligger akkurat og er på kanten til å vippe over der. Ikke noe særlig, håpte jeg var ferdig med det nå. Alle buksene mine passer enda, dette er tredje svangerskap (andre barn) og begynner så smått å få en liten kul, men ikke nok til at folk faktisk ser at det er graviditet som gjør det.

Skrevet

jeg også er andregangsgravid . med første kastet jeg opp til den dagen hun kom ut. nå er jeg 13 uker å blir kvalmere for hver uke som går. er veldig forskjelling. du får bare smøre deg med tålmodighet . noen uker til må du regne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...